برنامه مع المراسلین شبکه الکوثر :

ادامه بمباران و قتل عام مردم غزه

دو شنبه 15 آبان 1402 - 9:56:19

جنگ رژیم صهیونیستی ضد مردم غزه وارد سی و یکمین روز خود شده و این درحالیست که بمباران های رژیم اشغالگر همچنان در خونین‌ترین شکل خود انجام و مساجد بمباران و بر سر زنان و کودکان فلسطینی ویران می‌شود.

ویژه ‌- الکوثر :  گزارش برنامه «مع المراسلین»  شبکه الکوثر از غزه حاکیست،  بمباران بیمارستان‌ها، آمبولانس‌ها و مدارس که صدها زن و کودک در آنجا پناه گرفته اند ، همچنان با شدت ادامه دارد.
دراین حال، «عمیخای الیاهو» ، وزیر میراث رژیم صهیونیستی در یک برنامه تلویزیونی خواهان انداختن بمب اتم در غزه شد و آن را راه حلی برای از بین بردن مقاومت دانست. وی اذعان کرد عملیات و بمباران هوایی و توپخانه ای فایده ای نداشته است . لفاظی این مقام صهیونیست نشان می دهد  مقاومت در غزه  استوار و دستاوردهای آن در برابر ارتش اشغالگر غیرقابل توصیف بوده است.
اشغالگران صهیونیست  قتل عام مردم غزه را راهی برای تضمین پیروزی خود می دانند و به بمباران های شدید و وحشیانه خود و ایجاد کمربند آتشین در غزه ادامه می دهند ، راهبردی که باعث شهادت ، مجروح شدن و آوارگی هزاران فلسطینی شده است .
این وضعیت در حالی ادامه دارد که شرایط ارسال کمک های بشردوستانه برای مردم غزه به طور قابل توجهی بدتر شده است و جهانیان برای جلوگیری از ادامه جنایات رژیم صهیونیستی از طرف مصری درخواست کرده اند تا گذرگاه  رفح را برای ارسال  کمک های بشردوستانه به فلسطینیان باز کند.
این درحالیست که ، نیروهای اشغالگر به عملیات دستگیری گسترده خود در کرانه باختری اشغالی نیز ادامه دادند که در میان درگیری‌ها و درگیری‌های مسلحانه رخ داد که طی آن چند فلسطینی  شهید و تعدادی زخمی شدند. در بیت المقدس اشغالی چهار جوان در شهرک ابودیس بر اثر اصابت گلوله ارتش اشغالگر به شهادت رسیدند.


 

آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 15 آبان 1402 - 9:56:9