انصارالله : تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند

شنبه 13 آبان 1402 - 19:0:0
انصارالله : تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند

عضو جنبش انصارالله یمن با تاکید بر اینکه تهدیدهای آمریکا ما را نمی ترساند خاطرنشان کرد که یمن به حملات هوایی خود علیه رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهد.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در گفت‌وگو با المیادین با تمجید از سخنرانی سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که این سخنرانی متناسب با مرحله کنونی بود و بر مشروعیت نبردی که در آن هستیم تاکید کرد.
وی گفت: ما در یمن احساس امنیت نکردیم مگر بعد از این که رژیم صهیونیستی بمباران کردیم.
البخیتی خاطرنشان کرد: زمانی که شنیدیم آمریکا تصمیم گرفته است ناوهای خود را نزدیک یمن مستقر کند احساس خرسندی کردیم.
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن افزود: تهدیدات آمریکا ما را  نمی‌ترساند و ما به عملیات نظامی خود علیه رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهیم.
وی همچنین تاکید کرد که نزدیک شدن ناوهای آمریکا به سواحل یمن  ما را خوشحال می‌کند زیرا در آن صورت قادر به هدف قرار دادن آن‌ها هستیم.
«محمد البخیتی» عضو سیاسی انصارالله یمن  همچنین از ریاض خواست که دست از همکاری با آمریکا و همسویی با رژیم صهیونیستی بردارد.
وی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: خطاب به برادرانمان در سرزمین حرمین شریفین می‌گوییم که اصرار شما بر همکاری با آمریکا و اسرائیل در مقابله با حملات موشکی ما به عمق رژیم صهیونیستی با وجود همه اطمینان‌هایی که داده‌ایم، افتخاری برای شما محسوب نمی شود.
البخیتی افزود: این موضع شما در حالی است که شاهد هستید بر سر برادران ما در غزه چه می‌گذرد، به ویژه که شما این آیه را می‌خوانید که خداوند متعال می‌فرماید: « وَمَا لَکُمْ لَا تُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِینَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاءِ وَالْوِلْدَانِ الَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا أَخْرِجْنَا مِنْ هَٰذِهِ الْقَرْیَةِ الظَّالِمِ أَهْلُهَا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْکَ وَلِیًّا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْکَ نَصِیرًا»، (چرا در راه خدا جهاد نمی‌کنید و در راه (آزادی) جمعی ناتوان از مرد و زن و کودک که دائم می‌گویند: بار خدایا، ما را از این شهری که مردمش ستمکارند بیرون آر و از جانب خود برای ما (بیچارگان) نگهدار و یاوری فرست).
این عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن در ادامه با اشاره به وسوسه ریاض از سوی آمریکا درباره حمایت مستقیم و تضمین امنیتی برای عربستان، خواستار مسئولیت پذیری حاکمان عربستان شد.


­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، 


تهران- الکوثر

 

وبگردی – الکوثر:

آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید

ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید



از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید
آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان

صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید
صفحه آشپزی غذاهای عربی الکوثر فارسی 


 


شنبه 13 آبان 1402 - 9:43:25