برنامه مع المراسلین شبکه الکوثر :

ادامه کشتار و جنایت رژیم صهیونیستی در غزه و کرانه باختری

شنبه 6 آبان 1402 - 10:19:52

حملات موشکی و بمباران های وحشیانه رژیم اشغالگر قدس ضد مردم غزه و کرانه باختری همچنان ادامه دارد و تاکنون بیش از هفت هزار فلسطینی که اکثر آنها کودکان، زنان و سالمندان هستند ، به شهادت رسیده اند.

­­­ویژه - الکوثر گزارش برنامه «مع المراسلین » شبکه الکوثر حاکیست، تیم‌های پزشکی در شرایط پیچیده و سختی در نوار غزه تلاش می‌کنند تا به مجروحان و زخمی ها و بیماران فلسطینی امدادرسانی و رسیدگی  کنند، هرچند  آنها به حداقل نیازهای دارویی و امکانات درمانی دسترسی دارند.
استواری و مقاومت ستودنی فلسطینی ها در غزه، ارتش اشغالگرصهیونیستی را آشفته و دولت نتانیاهو را سردرگم  کرده است. ناظران بر این باورند که علیرغم  حجم گسترده ویرانی ها و محاصره نظامی غزه توسط رژیم اسرائیل،  مقاومت فلسطین با انسجام و توانایی گسترده، سعی در به چالش کشیدن بیشتر رژیم صهیونیستی و مدیریت اشغالگران دارد.
براساس گزارش خبرنگار برنامه مع المراسلین، فلسطینیان در غزه زیر آتش گلوله های توپخانه و حملات هوایی موشکی قرار دارند که هرگز متوقف نمی شود. این بمباران ها و حملات موشکی ویرانی های بیشتری برجای می گذارد، خانواده ها برای کمک فریاد می زنند و جوانان تلاش می کنند مجروحان را از زیر آوار خانه های ویران شده بیرون بیاورند.
در کرانه باختری نیز، اشغالگران صهیونیست  خانه‌های فلسطینی‌ها را  بازرسی و درچندین نوبت اردوگاه جنین را زیر گلوله قرار دادند. همچنین وقوع  درگیری‌های خشونت‌آمیز بین مبارزان مقاومت از جناح‌های مختلف فلسطینی و نیروهای اشغالگر در چندین منطقه گزارش شده است .
تراژدی ها یکی پس از دیگری در نوار غزه رخ می دهند و توسط دوربین ها رصد می شوند، اما سکوت جهانی همچنان حاکم است.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 6 آبان 1402 - 10:19:27