بمباران مسجدی دیگر و سقوط پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی در 21مین روز حمله اسرائیل

جمعه 5 آبان 1402 - 14:30:0
بمباران مسجدی دیگر و سقوط پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی در 21مین روز حمله اسرائیل

ارتش رژیم صهیونیستی برای بیست و یکمین روز به هدف قرار دادن نوار غزه با حملات هوایی شدید ادامه می‌دهد در حالیکه کل محله‌ها را ویران کرده و ۷۰۲۸ فلسطینی از جمله ۲۹۱۳ کودک، ۱۷۰۹ زن و ۳۹۷ سالمند را شهید و ۱۸۴۸۴ نفر را مجروح کرده و حدود ۲۰۰۰ نفر نیز زیر آوار مفقود هستند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، خبرنگار المیادین اعلام کرد: بیش از ۱۰۰ شهید در حملات اشغالگران به نوار غزه از شب گذشته تاکنون جان باخته‌اند.

وزارت داخلی در غزه گزارش داد که در بمباران یک خانه مسکونی متعلق به خانواده محیسن در اردوگاه جبالیا توسط هواپیماهای اشغالگر دست کم ۱۲ شهید و ده‌ها مجروح گزارش شده است.

در بمباران جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد جمعه علیه مسجدی در اردوگاه الشاطی در شهر غزه، تعدادی از فلسطینی‌ها شهید و تعدادی دیگر مجروح شدند.

خبرگزاری فلسطینی «وفا» گزارش داد: جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مسجد الابیض در اردوگاه آوارگان الشاطی را با چندین موشک هدف قرار دادند که منجر به انهدام آن شد.

یک پهپاد رژیم صهیونیستی در محله الزیتون سقوط کرد

همچنین رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد یک پهپاد ارتش این رژیم از نوع «Sky Chaser» در محله الزیتون در شهر غزه در حالی که در حال انجام ماموریت عملیاتی بود، سقوط کرد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


جمعه 5 آبان 1402 - 11:1:47

عکسهای بیشتر :