برنامه مع المراسلین شبکه الکوثر :

ادامه حملات رژیم صهیونیستی و اوضاع وخیم غزه

دو شنبه 1 آبان 1402 - 10:54:2

حملات گسترده ارتش اشغالگر صهیونیستی به غزه ادامه دارد و تعداد شهدای فلسطینیان به عدد 5000 شهید نزدیک و بیش از 14000 تن هم زخمی شده اند.

ویژه‌ - الکوثر: گزارش برنامه « مع المراسلین» شبکه الکوثر حاکیست،  روزهای خونین غزه و حملات سنگین رژیم صهیونیستی علیه آن ادامه دارد.
ارسال کمک های بشردوستانه در بخش تحت محاصره غزه در بدترین وضعیت خود قرار دارد . اکثریت شهدا زنان و کودکان هستند و تخریب گسترده منازل مسکونی، مساجد، بیمارستان ها و کلیساها  صورت گرفته است.
رژیم صهیونیستی به عمد تجمعات مردمی در بازارها و اماکنی که مردم در آن  پناه گرفته اند را هدف حمله و بمباران قرار می دهد.
با ادامه جنگ نابرابر رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه ، وضعیت انسانی در غزه  فاجعه بار شده و بیمارستان ها  مملو از شهدا، مجروحان و کودکان زخمی و شهید است.
براساس این گزارش ، شهروندان غزه در دسترسی به مواد غذایی اولیه، با مشکلات بزرگ مواجه هستند و غزه هر روز به یک فاجعه انسانی  بزرگ نزدیک می شوند.
این درحالیست که بمباران ها  به کرانه باختری نیز کشیده شده و هواپیماهای ارتش رژیم صهیونیستی مسجد الانصار در اردوگاه آوارگان جنین را بمباران کردند که در نتیجه آن دو فلسطینی شهید و تعدادی دیگر زخمی شدند. نیروهای اشغالگر مدعی هستند  که در داخل این مسجد رزمندگان مقاومت از جنبش حماس و جهاد اسلامی حضور داشتند.


 

آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 1 آبان 1402 - 10:53:58