اقدامات جنایتکارانه اسرائیل منطقه را مانند بشکه باروت کرد

یک شنبه 30 مهر 1402 - 9:0:0
 اقدامات جنایتکارانه اسرائیل منطقه را مانند بشکه باروت کرد

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: در حال حاضر منطقه همانند یک بشکه باروت است و هر گونه محاسبه غلط در ادامه جنگ افروزی، نسل کشی، قتل عام و کوچاندن اجباری ساکنان غزه و کرانه باختری توسط صهیونیست‌ها و حامیان آن می‌تواند پیامدهای سنگین و تلخی را در منطقه و همچنین علیه منافع جنگ افروزان در منطقه به همراه داشته باشد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، حسین امیرعبداللهیان ظهر روز یکشنبه در نشست مطبوعاتی مشترک با همتای آفریقایی جنوبی خود که به تهران سفر کرده است با بیان اینکه به تازگی کمیسیون عالی مشترک دو کشور به ریاست وزیران امور خارجه دو کشور برگزار شده است، گفت: در جلسه امروز پیگیری توافقات صورت گرفته مورد توجه قرار گرفت و بر اجرایی شدن همه توافقات صورت گرفته تاکید شد.

وی در ادامه گفت: آقای نلسون ماندلا در آفریقای جنوبی و مبارزات ایشان در حقیقت نماد مبارزه با آپارتاید برای جهانیان است و ایشان با چنین عنوانی برای افکار عمومی دنیا و مردم ایران شناخته شده است.

وی ادامه داد: در این روزها شاهد اقدامات جنایتکارانه، نسل کشی و قتل عام رژیم اشغالگر، آپارتاید و کودک کش رژیم جعلی اسرائیل علیه مردم مقاوم و مظلوم فلسطین و غزه هستیم.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


یک شنبه 30 مهر 1402 - 15:44:33

دسته بندی :