زمان آن فرا رسیده که دنیا با محو اسرائیل، به آرامش رسد

پنج شنبه 27 مهر 1402 - 16:30:0
زمان آن فرا رسیده که دنیا با محو اسرائیل، به آرامش رسد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار فدوی در اجلاسیه کنگره ملی بزرگداشت ۲۵۳۲ شهید دیار سلسله الذهب که در محل ورزشگاه انقلاب نیشابور برگزار شد، اظهار کرد: اکنون هم زمان تحقق وعده نابودی اسرائیل و پایان این سلسله خباثت ورزی‌ها فرارسیده و هر آنچه توانمندی‌های انقلاب اسلامی در اختیار است، برای محوکردن صهیونیست‌ها استفاده خواهد شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سردار علی فدوی، در این اجلاس خاطر نشان کرد: امیدواریم شرایطی مهیا شود که توانمندی‌های جمهوری اسلامی به کار گرفته شود تا وعده خداوند محقق شود. همان وعده‌ای که جبهه باطل و صهیونیست ها محوشدنی هستند. ما طی ۴۴ سال و ۸ ماه بعد از انقلاب اسلامی، خودمان تجربه کردیم که وقتی به تکلیف مان عمل می‌کنیم، خداوند بهترین را برای ما رقم می‌زند. از این رو ما تنها باید مراقبت و به تکلیفمان عمل کنیم. امروز به برکت شهدا شاهدیم که هر روز قوه و استطاعت در سپاه بالاتر می رود تا دشمنان را به خاک ذلت بنشانیم. 

سردار فدوی با بیان این که هر روز، توانمندی‌های ما بیشتر از دیروز است، تشریح کرد: به تکلیف خودمان عمل می‌کنیم تا قوه و استطاعت خودمان را بالاتر ببریم و وقتی که خداوند مقرر کرد قدرت انقلاب اسلامی را به صهیونیست‌های کودکش نشان دهیم. همان که امام (ره) در سال ۴۲ فرمود و امام خامنه‌ای در سال آخر دهه ۶۰ فرمودند که این خبیثان عالم می‌بایست محو شوند. چرا که در نبود آنها دنیا به آرامش می‌رسد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران تصریح کرد: خدا آن روزی را بیاورد که پیروزی بزرگ را برای جبهه حق رقم بزند و ما اجازه پیدا کنیم از توانمندی‌های خودمان علیه کودک کشان عالم استفاده کنیم که بفهمند وقتی توانمندی جبهه حق بروز پیدا می‌کند آثاری از باطل باقی نمی‌گذارد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.

 


پنج شنبه 27 مهر 1402 - 11:36:32

دسته بندی :