نقص اطلاعات، عامل تعویق حمله زمینی به غزه

سه شنبه 25 مهر 1402 - 13:40:0
نقص اطلاعات، عامل تعویق حمله زمینی به غزه

یک روزنامه چاپ فلسطین اشغالی نوشت ورود نیروی زمینی ارتش اسرائیل به غزه نیاز به کار اطلاعاتی پرحجمی دارد که از توانایی آن خارج است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، روزنامه عبری‌زبان یدیعوت آحارانوت امروز سه شنبه در گزارشی از آخرین شرایط ارتش رژیم صهیونیستی نوشت این رژیم توان اطلاعاتی کافی برای ورود زمینی به غزه را ندارد.

این روزنامه نوشت: ورود زمینی به غزه نیاز به اطلاعات پرحجم دارد، اما مشکل اینجاست که چگونه می توان به نهادهای اطلاعاتی اطمینان کرد، وقتی که در حمله هفتم اکتبر [روز حمله حماس] در جمع‌آوری اطلاعات لازم شکست خوردند؟!».

یدیعوت آحارانوت افزود: «آنتونی بلینکن وزیر خارجه و لوید آستین وزیر دفاع آمریکا در سفر به اسرائیل، پیام داده‌اند که به سختی می‌توانند از عملیات نظامی اسرائیل در غزه حمایت و پشتیبانی کنند؛ چرا که این عملیات با هدف قرار دادن همه‌جانبه غیرنظامیان و همچنین به خطر افتادن حاکمیت مصر همراه خواهد بود».

طبق این گزارش دولت آمریکا خواهان تضعیف کشورهای عربی همسو با خود از جمله مصر، اردن، امارات و عربستان سعودی نیست.

تعلل صهیونیست‌ها در حمله زمینی به منطقه غزه در حالی است که بسیاری از محافل این رژیم حمله روز 15 مهر رزمندگان عزالدین القسام به شهرک‌های صهیونیستی را یک آبروریزی تمام‌عیار تاریخی برای نهادهای اطلاعاتی و امنیتی رژیم اشغالگر می‌دانند. 


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 25 مهر 1402 - 13:3:31