حمایت تمام قد عراق از ملت مظلوم فلسطین

جمعه 21 مهر 1402 - 12:0:0
حمایت تمام قد عراق از ملت مظلوم فلسطین

رئیس ائتلاف پارلمانی الفتح عراق با اشاره به حمایت از مقاومت فلسطین، گفت که سکوت اروپاییها در برابر جنایات صهیونیستها، ناشی از کینه آنان نسبت به ملتهای مسلمان است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، هادی العامری رئیس ائتلاف پارلمانی الفتح عراق تأکید کرد که آمریکا به خاطر حمایتهای نامحدود از صهیونیستها، مسئول اصلی جنگ علیه ملت فلسطین است.

شبکه خبری العهد به نقل از العامری گزارش داد، هر گونه تلاشی که برای گسترش دایره جنگ صورت بگیرد، مسئولیت آن متوجه آمریکاست و هفت هزار کشته و زخمی فلسطینی هم ناشی از حمایتهای نامحدو واشنگتن است.

رئیس ائتلاف الفتح همچنین گفت: با هر چه در اختیار داریم و با تمام توان، در جنگ با صهیونیستها، از ملت فلسطین حمایت خواهیم کرد. آنچه مقاومت فلسطین انجام داد، پاسخ عادی به وحشگیری رژیم صهیونیستی و نتانیاهو نخست وزیر ان است.

العامری در پایان ضمن انتقاد از سکوت مرگبار نهادهای اروپایی در قبال جنایات صهیونیستها، گفت که این سکوت توجیهی ندارد، بلکه ناشی از کینه این نهادها از ملتهای مسلمان است.

در این راستا سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت که نیروی هوایی این رژیم در شش روز گذشته حدود شش هزار بمب به وزن چهار هزار تن بر سر مردم غزه ریخته است.

او گفت که در این مدت بیش از ۳۶۰۰ نقطه از جمله مراکز فرماندهی، مدیریت و زیرساخت‌های حماس هدف حملات قرار گرفته‌اند؛ او البته اشاره‌ای به بمباران بی هدف صدها خانه مسکونی و کشتار زنان و کودکان نکرد که به هیچ وجه هدف نظامی تلقی نمی‌شود.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


جمعه 21 مهر 1402 - 11:15:12

دسته بندی :