ارتش شکست‌ناپذیری که در کمتر از 3 ساعت، سقوط کرد!

جمعه 21 مهر 1402 - 10:0:0
ارتش شکست‌ناپذیری که در کمتر از 3 ساعت، سقوط کرد!

صالح العاروری معاون رئیس دفتر سیاسی حماس در سخنانی گفت: ما شگفت زده شدیم که ارتشی که ادعای شکست‌ناپذیری دارد، در کمتر از 3 ساعت، سریعتر از آنچه ما انتظار داشتیم، سقوط کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، صالح العاروری در سخنانی گفت: غرب ما را به ارتکاب جنایت علیه بشریت متهم می کند، اما نادیده می‌گیرد که جنگ علیه ما بر اساس هدف‌قرار دادن غیرنظامیان بوده است.

وی افزود: ما غیرنظامیان را هدف قرار نمی‌دهیم و یورش به نوار غزه یک عملیات سازماندهی شده بود و فرماندهی قسام دستور حمله به «لشکر غزه» در ارتش اشغالگر را داده بود.

وی افزود: 1200 مبارز قسام لشکر غزه را در عرض 3 ساعت تحت کنترل درآوردند، ما میجنگیم تا همه جهان به حق ما در زندگی کردن مانند دیگر ملتها اذعان کنند.

وی که با شبکه الجزیره گفت‌وگو می‌کرد، افزود: «اطلاعاتی داشتیم مبنی بر اینکه صهیونیست‌ها در حال آماده شدن برای حمله به ما پس از اعیاد یهودی هستند. با حمله به نیروهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در مجاورت غزه، حمله‌ای پیش دستانه انجام دادیم و نیروهای دشمن بسیار زود از هم فروپاشیدند».

العاروی تصریح کرد، «ارتش اسرائیل حتی برای حمایت غیرنظامیان در شهرک‌های صهیونیستی نیز وارد عمل نشد، تعدادی از کشته‌های صهیونیست‌ها از غیر نظامیان در داخل شهرک‌های صهیونیست نشین در حملات ارتش صهیونیستی کشته شده‌اند».

صالح العاروی افزود: «این شهرک‌نشینان که تعدادی از آن‌ها مسلح بودند اقدام به تیراندازی به نیروهای قسام در جریان تصرف پایگاه‌های نظامی می‌کنند، به اسارت این نیروها در می‌آیند و در اماکنی در داخل خود شهرک‌ها نگهداری می‌شوند، اما قبل از انتقال به غزه در حملات رژیم صهیونیستی به نیروهای اسیر کننده، کشته شدند».

معاون رئیس دفتر سیاسی حماس همچنین خاطرنشان کرد که چگونه ممکن است که یک سرباز، لباس نظامی اسرائیلی پوشیده باشد، اما بعد متوجه می‌شویم که تابعیت آمریکا یا فرانسه دارد؟

نایب رئیس دفتر سیاسی حماس خاطر نشان کرد، «دشمن صهیونیست زیرساخت‌های مقاومت را هدف قرار نداده، بلکه مناطق مسکونی را هدف قرار داده است».


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


جمعه 21 مهر 1402 - 10:24:5

دسته بندی :