النخاله : دشمن نمی‌تواند با کشتار اراده ما را بشکند

دو شنبه 17 مهر 1402 - 21:0:0

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: اگر دشمن تصور کرده است با کشتار غیرنظامیان و تخریب منازل می‌تواند اراده ما را بشکند سخت در اشتباه است. 

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره،  زیاد النخاله ، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی درباره عملیات طوفان الاقصی گفت:  به مبارزه ادامه می‌دهیم و با اراده و فداکاری خودمان همه معادله‌ها را تغییر خواهیم داد.
زیاد النخاله افزود : دشمن شکست خورد و از همان لحظات اول عملیات از متحد خود آمریکا که عامل اصلی شرارت در جهان است، درخواست کمک کرد. 
وی با بیان اینکه ملت شجاع ما دشمن را در پایگاه‌های نظامی و شهرک‌ها محاصره کرد، گفت: ملت شجاع فلسطین دارای اراده است و دشمن سرتاپا مسلح را تحقیر کرد. دشمن تصور می‌کند با ارتکاب جنایات علیه غیرنظامیان می‌تواند اراده ملت ما را بشکند. دشمن تلاش می‌کند با انهدام منازل و کشتار غیرنظامیان در غزه روحیه خود را احیا کند، اما کور خوانده است. 
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین ادامه داد: اسرای دشمن ده‌ها نفر و شاید بسیار بیشتر از این باشد. جنبش جهاد اسلامی به تنهایی ۳۰ اسیر اسرائیلی را در اختیار دارد. 
زیاد النخاله ادامه داد: به مبارزه ادامه می‌دهیم و با اراده و فداکاری خودمان همه معادله‌ها را تغییر خواهیم داد.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 17 مهر 1402 - 11:39:45