ادامه حملات هوایی رژیم صهیونیستی و افزایش شهدای غزه

دو شنبه 17 مهر 1402 - 19:0:0

خبرنگار برنامه «مع المراسلین» شبکه الکوثر در گزارشی به آخرین تحولات غزه پرداخت و اعلام کرد: بمباران های مکرر غزه توسط رژیم صهیونیستی، صدها شهید بر جای گذاشته است.

­­­ویژه- الکوثرگزارش خبرنگار شبکه الکوثر حاکیست، حملات هوایی، دریایی و زمینی صهیونیست ها به سمت نوار غزه یک لحظه متوقف نشده است .
براساس این گزارش، هدف قرار دادن برج های مسکونی غزه از سوی هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی نتوانسته  مقاومت  مردمی را در هم بشکند و این امر موید قدرت مقاومت اسلامی در مقابل تجاوزات صهیونیست هاست.
در حالی که مناطق مسکونی غزه زیر شدیدترین حملات هوایی و  بمباران های ارتش رژیم صهیونیستی قرار دارد، مردم برای وداع با شهدا در خیابان ها و میادین شهر غزه حاضر می شوند.
وزارت بهداشت فلسطین تایید کرده است  که در بین شهدا تعداد زیادی زن و کودک به چشم می خورد که براثر بمباران هواپیماهای رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند.
کارشناسان معتقدند هدف قرار دادن ساختمان‌های مسکونی متعلق به فلسطینی‌ها از سوی اسرائیل ،  نشان‌دهنده ورشکستگی و درماندگی رژیم صهیونیستی است.
این درحالیست که نبرد رزمندگان مقاومت  فلسطین ضد اشغالگران امروز وارد سومین روز خود شده  و رژِیم اشغالگر اسرائیل تعداد زیادی از نظامیانش به اسارت مقاومت فلسطینی درآمده و رسوایی و ذلت این رژیم آشکارتر شده است . 
از سوی دیگر، نیروهای اشغالگر با پیشرفته ترین تجهیزات نظامی، همچنان به کشتار غیرنظامیان  فلسطینی ادامه می دهند  تا سرپوشی شود برای شکستشان  در غزه.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 17 مهر 1402 - 11:3:22