برنامه مع المراسلین شبکه الکوثر :

تجلیل مردم فلسطین از مقاومت غزه

دو شنبه 17 مهر 1402 - 10:35:20

گزارش برنامه «مع المراسلین» شبکه الکوثر به تحولات غزه و نقش مقاومت فلسطین در متحد کردن فلسطینیان ضد رژیم صهیونیستی، اختصاص دارد.

­­­ویژه ‌- الکوثر گزارش برنامه «مع المراسلین» حاکیست، مردم  فلسطین  در پی رشادت های مقاومت بیش از پیش متحد شده اند و از اقتدار مقاومت در نوار غزه که به شدت به رژیم اشغالگر صهیونیستی و شهرک نشینانش  ضربه زده است، تجلیل می کنند.
راهپیمایی گروه ها و اقشار مختلف مردم در شهرهای کرانه باختری همه در ستایش مقاومت در برابر اشغالگری  است و امروز مردم فلسطین خواهان اتحاد ملی برای حفاظت از کرانه باختری و غزه  هستند. امروز کرانه باختری پس از عملیات طوفان الاقصی که در واکنش به جنایات و تجاوزات مکرر اشغالگران صهیونیست به مسجد الاقصی آغاز شده است ، شاهد برگزاری تظاهرات ها و تجمعات در حمایت از نیروهای مقاومت غزه  است.
جنایات اشغالگران و شهرک نشینان صهیونیست دیگر از همه خطوط قرمز اعم از ظلم، سوء استفاده، ترور، دستگیری، محاصره شهرها، روستاها و اردوگاه ها و جواز خون فلسطینیان عبور کرده و تنها راه مقابله با این اشغالگری ، مقاومت است . قدرت مقاومت در برابر اشغالگری باید در همه جبهه ها افزایش  یابد.
غزه امروز صحنه هایی از رشادتهای حماسی نیروهای مقاومت  حامی آرمان فلسطین را  در برابر اشغالگری تجربه می کند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 17 مهر 1402 - 10:34:40