سردار سلامی: اسرائیل دیگر نمی‌تواند رجزخوانی کند

دو شنبه 17 مهر 1402 - 9:45:59

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه شهیدان هر سرزمین گویای رفعت آن و منزلت آن دیار هستند گفت: امروز شاهد یک فلسطین قدرتمندیم، ‌اسرائیل دیگر نمی‌تواند رجز بخواند.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان  با تاکید بر اینکه امروز هم در صحنه فلسطین همان ایمان، اسلام و قرآن است تاکید کرد: فلسطینی‌ها سالهاست در محاصره صهیونیست‌ها هستند و هیچ کس نمی‌تواند عبوری از مرزها داشته باشد اما امروز شاهد تولد یک فلسطین جدید هستیم بر پایه عظمت و بر پایه قدرت.
وی با بیان اینکه این فلسطین قدرتمند ترس و وحشت را به خانه‌های صهیونیست وارد کرده است، اظهار کرد:‌ فلسطینی‌ها امروز بدون هیچ مقاومتی از سوی سربازان رژیم صهیونیستی آنها را تحقیر می‌کنند و از حقوق از دست رفته خود با شرافت دفاع می‌کنند.
سلامی تاکید کرد: اسرائیل جدید یک موجود ضعیف و ذلیل است که دیگر نمی‌تواند رجز بخواند، او هر وقت می‌خواست با بلدوزر‌ها خانه فلسطینی‌ها را شبانه بر سرشان آوار می‌کرد و اسیر می‌گرفت اما داستان رژیم صهیونیستی رو به پایان است.
وی با بیان اینکه اتفاق امروز نمادی از پایان تجاوز؛ قتل و اشغال سرزمین توسط اسرائیل است اظهار کرد:‌ هیچ کس نمی‌تواند به داد صهیونیست‌ها برسد، آمریکایی‌ها هم نمی‌توانند آنها را نجات دهند، قبل از آنکه آنها برسند کارشان تمام است.
فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه هیچکس نمی‌تواند به داد صهیونیست‌ها برسد و آمریکا تکیه گاه سستی است و اسرائیل از آن سست‌تر است اظهار کرد: خانه اسرائیل مانند تار عنکبوت است آنها که می‌خواهند به تعبیر رهبر عزیزمان روی اسب بازنده شرط‌بندی کنند امروز واقعیت‌ها را ببینند که به تکیه‌گاه سست نمی‌توان اتکا کرد، تکیه گاه اسرائیل متکی به آمریکا و اروپا بود که اینگونه ذلیل شد.

ولایتی: عادی‌سازان روابط با صهیونیست‌ها از وقایع منطقه پند گیرند

مشاور رهبرانقلاب نیز  در گفت و گو با وزیر خارجه سوریه گفت: آن‌هایی که گمان می‌کنند با به اصطلاح عادی سازی روابط با صهیونیست‌ها و انقطاع ارتباط خود با ملت‌های مسلمان منطقه می‌توانند مشکلات خود را حل کنند باید بدانند که با طراحی‌های بی پایه و ساده لوحانه از قبیل تشکیل گذرگاه‌ها در منطقه حساس خاورمیانه به صورت جدی امنیت منطقه و ملت‌های مبارز را در خطر می‌اندازند.
علی اکبر ولایتی ، مشاور رهبر انقلاب در امور بین‌الملل در گفت و گو با فیصل المقداد ،وزیر خارجه سوریه، حادثه دلخراش تروریستی دانشگاه نظامی حمص سوریه را که به شهادت و زخمی شدن ده‌ها تن از نظامیان و غیر نظامیان منجر گردید را محکوم و ضمن ابراز همدردی با بازماندگان، به دولت و ملت بزرگ سوریه تسلیت گفت و تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در کنار سوریه خواهد ماند.
دکتر ولایتی اظهار داشت: این اقدام وحشیانه نشان داد که دشمنی با مسلمانان مبارز منطقه و جبهه مقاومت کماکان ادامه دارد و اشغالگران هیچ منطق الهی و اخلاق ندارند و بی تردید پاسخ این گونه اقدامات همان است که با محوریت مقاومت فلسطین بار دیگر اثبات کرد آنچه استعمار غرب به عنوان خانه امن برای صهیونیست‌ها ساخته از خانه عنکبوت هم ضعیف‌تر است.

دکتر ولایتی در ادامه گفت: تهاجم وحشیانه اسرائیل از یک سو و دفاع جانانه فلسطینیان از سوی دیگر نشان داد که جبهه مقاومت امری مهم و تنها راه ایستادگی و پیروزی در برابر صهیونیست‌ها و حامیان آن‌ها می‌باشد و همراهی جوانمردانه فلسطینیان با سوریه و ورود مردانه حزب الله به این مجموعه دفاعی و آمادگی کشور‌های اسلامی بیش از هر زمان دیگر نمایان گر رشد و اقتدار فزاینده محور مقاومت در معادلات منطقه‌ای است و مقاومت همچنان تنها راه رسیدن به پیروزی خواهد بود.
وی در بخش دیگری از این مکالمه تلفنی  تاکید کرد: ما به برخی دولت‌های منطقه هشدار می‌دهیم که از سرنوشت کشور‌هایی که راه آن‌ها را رفته اند و اکنون نمی‌توانند پاسخ جبهه مقاومت را بدهند پند گیرند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 17 مهر 1402 - 9:41:32