رئیس پیشین موساد: اتفاقات شهرک‌های اسرائیلی فراتر از حد تصور است

دو شنبه 17 مهر 1402 - 9:18:48
رئیس پیشین موساد: اتفاقات شهرک‌های اسرائیلی فراتر از حد تصور است

افرایم هالیوی ، رئیس پیشین سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) گفت که آنچه در شهرک‌های اسرائیلی اتفاق افتاد، فراتر از حد تصور است.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  افرایم هالیوی در گفت وگو با شبکه سی ان ان آمریکا، افزود: ما هیچ هشداری در خصوص حمله نداشتیم و عبور اعضای حماس از نوار مرزی کاملاً غافلگیرانه بود.
وی گفت: آنچه در شهرک‌ها اتفاق افتاد فراتر از حد تصور است و فکرش را نمی‌کردیم که حماس این تعداد موشک در اختیار داشته باشد.
رئیس پیشین موساد اضافه کرد: ما انتظار تلفات بین شهرک نشینان به این اندازه که شاهدش بودیم را نداشتیم.
در همین رابطه رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند، حماس در عملیات طوفان الاقصی از وسایل و ابزارهای ارتباطی استفاده کرده که نهادهای اطلاعاتی رژیم صهیونیستی اصلاً اطلاع و آگاهی از آن نداشته است.
رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح شنبه عملیات همه جانبه و بی نظیر خود با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست‌ها را در شوک فرو برده است.
عملیات غافلگیرانه و گسترده مقاومت فلسطین در سرزمین‌های اشغالی در حالی در سومین روز خود ادامه دارد که نیروهای دیگر گروه‌های مقاومت همچون جهاد اسلامی و عرین الاسود نیز به رزمندگان حماس پیوسته‌اند و حزب الله نیز سه پایگاه شنود و راداری صهیونیست‌ها در منطقه اشغالی شبعا در جنوب لبنان را هدف قرار داده و ویران کرده است.


­­­آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 17 مهر 1402 - 9:18:32