ژنرال صهیونیست: قدرت بازدارندگی اسرائیل در مقابل غزه از دست رفته است

دو شنبه 10 مهر 1402 - 21:0:0
  ژنرال صهیونیست:  قدرت بازدارندگی اسرائیل در مقابل غزه از دست رفته است

یک ژنرال صهیونیست با بیان اینکه قدرت بازدارندگی اسرائیل در مقابل غزه و تمام دشمنانش از دست رفته است، گفت: البته خطر واقعی که ما را تهدید می‌کند کابینه کنونی بنیامین نتانیاهو است.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، «دان هرئیل»، معاون سابق رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی گفت: من ۴۰ سال نظامی اسرائیل  بودم اما هیچ روزی امنیت داخلی ما تا این اندازه بد نبوده است.
وی افزود:  در غزه  و کرانه باختری هر روز  شاهد عملیات‌های فلسطینی‌ها هستیم  و حزب الله  لبنان  و ایران هم  بدون هیچ ترسی ما را به چالش می‌کشند  ولی خطر واقعی علیه امنیتمان  در داخل و همین کابینه نتانیاهو است .
وی گفت: این کابینه زورگو تمام اصولی را که یاد گرفته‌ایم و به خاطر آن جنگیدیم از بین برده و ما را به سمت انحطاط برده است .
دان هرئیل افزود: اقدامات کابینه بنیامین نتانیاهو منجر به تضعیف دادگاهی عالی و نظام ذخیره ارتش و فقدان آمادگی و قدرت عملیاتی شد و مساله تنها به اینجا محدود نشده ، گویی همه آنچه اتفاق افتاده است برای آن‌ها کافی نیست.
معاون سابق رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی همچنین گفت: این کابینه که یک کابوس است و بیش از نیمی از اعضای آن در ارتش خدمت نکرده‌اند قصد دارد بعد از دو هفته قانون فرار از خدمت در ارتش را تصویب کند. تصویب این قانون منجر به کاهش انگیزه سربازان جدید و فروپاشی ارتش می‌شود.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 10 مهر 1402 - 9:51:50