اختتامیه جشنواره بین‌المللی رسانه ای خورشید + عکس

یک شنبه 9 مهر 1402 - 11:0:0
اختتامیه جشنواره بین‌المللی رسانه ای خورشید + عکس

مراسم اختتامیه جشنواره بین‌المللی رسانه ای خورشید عصر شنبه ( ۸ مهر ۱۴۰۲ ) با حضور زنان اهل رسانه بیش از ۴۰ کشور جهان و جمعی از مسئولین در شهر مشهد برگزار شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختتامیه جشنواره بین‌المللی خورشید در مشهد، اظهار داشت:: جشنوراه بین‌المللی خورشید که باید آن را نمونه‌ای از خیزش حکمت دانست، کلیشه‌های جعلی از مساله زنان و آزادی را در هم شکست. این خیزش برای شکستن کلیشه‌هاست و قدرت زنان آزاده جهان، هژمونی جدیدی را به میدان فرهنگ خواهد آورد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطر نشان کرد: امروزه در کنار شکل‌گیری جغرافیای سیاسی جدید، یک جغرافیای فرهنگی نوین در حال شکل‌گیری است و هر کدام از ما روند این تغییرات را نشناسیم، نمی توانیم نقش سازنده خود را در جهان فردا به درستی ایفا کنیم.

وی افزود: در بین این تحولات باید بدانیم اگر نظم موجود سیاسی، فرهنگی و سیاسی تغییر نکند، روند موجود، جهان را در آستانه نیستی قرار خواهد داد و دیگر نمی‌توان نشانی از تمدن، دین و عقلانیت در آن پیدا کرد و فرهنگ‌های معنوی که گنجینه انسانیت به شمار می‌روند و امروزه تحت مخاطرات جدی قرار دارند در روند این تغییرات نابود می‌شوند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.

 

 


یک شنبه 9 مهر 1402 - 9:1:35

عکسهای بیشتر :

دسته بندی :