هشدار رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به شکاف و دودستگی در این رژیم

شنبه 8 مهر 1402 - 21:0:0
هشدار رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی  به شکاف و دودستگی  در این رژیم

هرتزی هالوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: با توجه با چالش‌های امنیتی هر گونه مناقشه‌ای که شرایط دوقطبی و شکاف در جامعه اسرائیل را افزایش دهد خطری جدی به شمار می‌رود.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی گفت: این اعتقاد فراگیر که ارتش اسرائیل در برابر پیامدهای وخیم دوقطبی شدن جامعه مصون است کاملاً اشتباه بوده و با توجه به افزایش شکاف میان اسرائیلی‌ها هر گونه اقدام در راستای دوقطبی سازی خودخواهی محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه دودستگی سیاسی به نهادهای  نظامی هم سرایت خواهد کرد،  نسبت به انتقال این تفرقه به ارتش هشدار داد و آن را خطرناک توصیف کرد.
این فرمانده نظامی صهیونیستی گفت، در پی چالش‌های امنیتی که رژیم صهیونیستی با آن روبروست، تشدید دوقطبی و دودستگی داخلی پدیده خطرناکی است.
همچنین اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی در این مراسم گفت: پس از گذشت نیم قرن ،  اسرائیل ازهم‌گیسخته و دو قطبی شده است، بحرانی که از 9 ماه قبل به ما ضربه وارد نموده و مستقیماً جامعه، اقتصاد و امنیت را تحت تاثیر قرار داده است.
لازم به ذکر است صدها افسر و سرباز نیروهای احتیاط در هفته‌های گذشته اعلام کرده‌اند در صورت تصویب قوانین مربوط به اصلاح دستگاه قضایی در خدمت داوطلبانه نظامی حاضر نخواهند شد.


­­­آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 8 مهر 1402 - 11:44:25