پیشنهاد لغو روادید میان ایران وعربستان

جمعه 7 مهر 1402 - 16:30:0
پیشنهاد لغو روادید میان ایران وعربستان

معاون وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سفر به عربستان با دعوت از وزیر گردشگری این کشور برای سفر به ایران، پیشنهاد تشکیل کارگروه لغو روادید بین ایران و عربستان را مطرح کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، روز جهانی گردشگری درحالی در شهر ریاض، پایتخت عربستان سعودی برگزار شد که بیش از ۵۰۰ مقام مسئول و کارشناس از ۱۲۰ کشور جهان در این مراسم گردهم آمدند. از ایران نیز معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به نمایندگی از عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در این رویداد حضور داشت.

معاون وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با وزیر اکولوژی ازبکستان درباره تقویت راهکارهای توسعه گردشگری بین دو کشور صحبت کرد و وزیر اکولوژی این کشور از ضرغامی ـ وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ـ برای سفر به ازبکستان دعوت کرد.

جلالی در دیدار با معاون بین‌الملل وزارت گردشگری عربستان، پیشنهاد تشکیل کارگروه رفع موانع گردشگری و لغو روادید بین ایران و عربستان را مطرح کرد.

او درباره این دیدار اظهار کرد: پیام مهندس سیدعزت‌الله ضرغامی ـ وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی ـ به وزیر گردشگری عربستان سعودی را به سلطان المسلم ارائه کردم. در این پیام از مقام عالی وزارت عربستان برای سفر به ایران دعوت شده است که قرار شد برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم انجام شود.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


شنبه 8 مهر 1402 - 0:28:37