اعتراض به هتک حرمت مسجدالاقصی در بیروت

سه شنبه 4 مهر 1402 - 10:40:43

همایش «حمایت از مسجدالاقصی و مدافعان آن» با حضور جمع کثری از نمایندگان احزاب و گروه های لبنانی و فلسطینی در بیروت پایتخت لبنان برگزار شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در گزارش برنامه «مع المراسلین» آمده است: همزمان با جلوگیری از ورود نمازگزاران فلسطینی به مسجدالاقصی و ادامه یورش شهرک نشینان صهیونیست به این مکان مقدس که با حمایت و پشتیبانی نظامیان رژیم صهیونیستی صورت می گیرد، موسسه بین المللی قدس و کنگره مردمی فلسطینی های مقیم خارج، همایشی را به نشانه حمایت از قدس تحت عنوان «همایش حمایت از الاقصی و مدافعان آن» با حضور جمع کثیری از نمایندگان احزاب و گروه های لبنانی و فلسطینی برگزار کردند.

در این همایش که در بیروت برگزار شد، سخنرانانی از کشورهای مختلف اسلامی به ایراد سخن پرداختند و شیخ عکرمه صبری در سخنرانی از طریق ویدئوکنفرانس از شهر قدس، بر خطرناک بودن تحولات جاری در قدس تاکید کرد.

شرکت کنندگان در این همایش، جنایات اشغالگران صهیونیست در حق مسجدالاقصی و مدافعان آن را محکوم و بر حتمی بودن پیروزی مقاومت تاکید کردند.

شایان ذکر است تجمعات برای اعلام حمایت از فلسطین و قدس و محکوم کردن اقدامات صهیونیست ها در این شهر، در بسیاری از کشورهای عربی و اسلامی ادامه دارد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


سه شنبه 4 مهر 1402 - 10:40:37