ناتوانی اتحادیه اروپا در متقاعد کردن رژیم صهیونیستی

چهار شنبه 29 شهریور 1402 - 10:0:0
ناتوانی اتحادیه اروپا در متقاعد کردن رژیم صهیونیستی

محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: اتحادیه اروپا او را برای برگزاری انتخابات ترغیب و به او اعلام کرد که رژیم صهیونیستی را متقاعد می‌کند انتخابات در قدس شرقی هم برگزار شود؛ اما نتوانست به قولش عمل کند؛ ورژیم صهیونیستی را برای برگزاری انتخابات سراسری در قدس شرقی تحت فشار قرار دهد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، و به نقل از وبسایت مجله «تایمز اسرائیل» محمود عباس از نحوه عملکرد اتحادیه اروپا در این باره ناامید است.

وی افزود، اتحادیه اروپا به او اطلاع داد که کابینه وقت رژیم صهیونیستی به نخست وزیری بنیامین نتانیاهو علنا از امضای حکمی که به تشکیلات اجازه برگزاری این انتخابات را می‌داد، امتناع کرد. مسؤولان اتحادیه اروپا او را تشویق کردند که در هر صورت انتخابات را برگزار کرده و شرایط را فراهم کند تا فلسطینی‌ها در قدس شرقی مانند گذشته از طریق پست در انتخابات شرکت کنند.

عباس در این دیدار با فلسطینی‌های مقیم آمریکا گفت که به اتحادیه اروپا اطلاع داده که درباره این موضوع هرگز مذاکره نخواهد کرد و از بروکسل انتقاد کرده که فقط حرف می‌زند و عملی ندارد.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین در این دیدار به بررسی آخرین تحولات فلسطین، تحولات سیاسی در سایه انسداد روند سیاسی، وضعیت ملت فلسطین در سایه اقدامات رژیم صهیونیستی علیه سرزمین و مقدسات اسلامی و مسیحی و عملیات گسترش شهرک سازی رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطین پرداخت.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.

 


سه شنبه 28 شهریور 1402 - 14:52:12

عکسهای بیشتر :