محور مقاومت با دریایی از توانمندی ها، نیازی به ایران ندارد

دو شنبه 27 شهریور 1402 - 12:30:0
محور مقاومت با دریایی از توانمندی ها، نیازی به ایران ندارد

سردار باقری تشکیل جبهه مقاومت را یکی از دستاوردهای دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: محور مقاومت امروز نیازی به ما ندارند ‌خودشان تسلیحات خودشان را تولید می‌کنند و دریایی از توانمندی در آنجا وجود دارد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سردار سرلشکر محمد باقری رییس ستادکل نیروهای مسلح در همایش تخصصی دفاع مقدس اظهار داشت: جنگ چیز خوشایندی نیست و جنگی هم که به ملت ایران تحمیل شد خواسته ملت ایران نبود اما مردم ما با تمام وجود از خود دفاع کردند. اما در کنار خسارات، دفاع مقدس برکات زیادی برای ما به همراه آورد. از جمله دستاوردهای بسیار مهم راهبردی سیاسی، اقتصادی، نظامی و دفاعی و فرهنگی برای ما به همراه آورد.

سردار باقری تشکیل جبهه مقاومت را یکی از دستاوردهای دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: رژیم صهیونیستی شعار از نیل تا فرات فراموشش نشده است. هنگامی که عملیات بیت المقدس ما تمام شده بود تهاجم اسراییل به لبنان پیش آمد. اما سپاه پاسداران پایه‌های حزب الله و مقاومت در فلسطین را گسترش داد و امروز رژیم به جایی رسیده است که رهبرانشان می‌گویند توسعه مقاومت و مظلومان فلسطینی آنها را به مشکل اساسی دچار کرده که در مود زمان پایان خود صحبت می‌کنند. محور مقاومت امروز نیازی به ما ندارند ‌خودشان تسلیحات خودشان را تولید می‌کنند و دریایی از توانمندی در آنجا وجود دارد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


دو شنبه 27 شهریور 1402 - 14:46:24

دسته بندی :