برنامه مع المراسلین شبکه الکوثر :

رزمایش بزرگ مقاومت فلسطین در غزه

چهار شنبه 22 شهریور 1402 - 14:0:0

گروه‌های مقاومت فلسطین روز سه‌شنبه رزمایش سراسری و مشترک خود را با عنوان «الرکن الشدید4» و با شلیک دهها فروند موشک زمین به دریا آغاز کردند.

ویژه- الکوثر: گزارش برنامه «مع المراسلین شبکه الکوثر» از فلسطین حاکیست،  اتاق مشترک گروه های مقاومت فلسطینی با برگزاری رزمایش «الرکن الشدید4» ، پیامی روشن به رژیم صهیونیستی مبنی بر تعهد مقاومت به آزادسازی کل سرزمین فلسطین فرستاد.
این رزمایش با پرتاب چندین فروند موشک از ساحل غزه  به سمت دریا آغاز شد و از سوی دیگر،  نیروهای زمینی مقاومت حمله به مراکز فرضی در شهرک های صهیونیستی را تمرین کردند.
فرماندهان ارشد 12گروه مقاومت فلسطین در اتاق مشترک فرماندهی حضور و بر روند رزمایش نظارت داشتند که این نشان دهنده وحدت  گروههای مقاومت بود.
گروه‌های فلسطینی تأکید کردند که این رزمایش  موید وحدت کار میدانی مقاومت و آمادگی برای مقابله با نقشه‌های رژیم صهیونیستی  است که دائما  اسرا و شهروندان فلسطینی را هدف قرار می‌دهد.
گروه‌های فلسطینی از جنگ یازده‌روزه غزه در سال 2021 اقدام به تشکیل اتاق عملیات مشترک کردند و طی رویارویی‌هایی که بین این گروه‌ها با رژیم اسرائیل چه به‌صورت فردی و چه به‌صورت جمعی صورت گرفت، این اتاق دست به کار شد و هماهنگی‌های لازم برای مقابله بین فرماندهان گروه‌های مقاومت انجام شد.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 22 شهریور 1402 - 11:20:30