ثبات منطقه و امنیت کل جهان در گروی فعالیت مقاومت

پنج شنبه 16 شهریور 1402 - 12:0:0
ثبات منطقه و امنیت کل جهان  در گروی فعالیت مقاومت

«صالح العاروری» معاون دفتر سیاسی جنبش «حماس» طی سخنانی تاکید کرد: ثبات منطقه و امنیت کل جهان به میزان فعالیت مقاومت بستگی دارد و ما قادریم اشغالگران را از کرانه باختری بیرون کنیم.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، به نقل از خبرگزاری فلسطینی «شهاب»، العاروری تاکید کرد: امروز کرانه باختری در خط مقدم مقابله با دشمن است، زیرا یک جبهه و یک نبرد برای عقب‌نشینی و فروپاشی پروژه شهرکسازی کافی نیست؛ یک نبرد میدانی فرسایشی در کرانه باختری با حمایت سایر جبهه‌ها چه در داخل و چه در خارج از فلسطین در جریان است. جبهه‌ای که باعث عقب‌نشینی و لغو پروژه شهرک‌سازی خواهد شد. 

او هدف از این نبردی چندجبهه‌ای را «بازگرداندن نقش ملی مردم در آزادی فلسطین» دانست و خاطرنشان کرد: نبرد فلسطین در مقابل پروژه‌ای است که غرب با تمام توان از آن حمایت می‌کند. جایی که شاهد نقش فعال آمریکا در تلاش برای از بین بردن مقاومت و چتر حمایتی آن برای محافظت از پروژه صهیونیستی هستیم.

العاروری تاکید کرد: اگر مقاومت میدانی خود را در برابر شهرک‌سازی‌ها و ارتش اشغالگر به شکل واقعی، مؤثر و فعال افزایش دهیم، کل ثبات منطقه و امنیت جهانی در آستانه فروپاشی قرار خواهد گرفت؛ آن‌گاه می‌توانیم عملاً اشغالگران را از کرانه باختری بیرون کنیم.

معاون سیاسی حماس تصریح کرد: هیچ کابینه‌ای در موجودیت رژیم جرات انعقاد توافق مبادله با ما را ندارد. تلاش‌هایی جدی برای مذاکره بر سر سربازان اسیرشده در غزه صورت گرفته است، اما کابینه رژیم قادر به تصمیم‌گیری نیست. مقامات تل‌آویو همچنان به خانواده‌های نظامیان صهیونیست دروغ می‌گوید که تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا از سرنوشت آن‌ها مطلع شود.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.

 


پنج شنبه 16 شهریور 1402 - 11:41:20