توطئه داعش علیه زائران اربعین خنثی شد

یک شنبه 29 مرداد 1402 - 11:28:55
توطئه داعش علیه زائران اربعین خنثی شد

توطئه گروهک تروریستی داعش برای بی‌ثبات‌سازی مراسم اربعین حسینی که با اعزام 200 تروریست به داخل ایران همراه بود، به دست وزارت اطلاعات خنثی شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید اسماعیل خطیب در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم و مدافعان امنیت و شهدای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،  با اشاره به نقش آمریکا در شکل گیری داعش و ارتباط عوامل آن‌ها با رژیم صهیونیستی گفت: حدود 200 نفر از آن‌ها وارد کشور شده و به دنبال تحرکات ایذایی و بی‌ثبات‌سازی در سطح کشور، منطقه و در ایام اربعین در عراق بودند؛ اما با برخورد‌ها و دستگیری‌های اخیر، شاهد خنثی‌سازی اکثریت آن‌ها هستیم. امروز قدرت دستگاه‌های اطلاعاتی کشور به نحوی است که جاسوس‌هایی از فرانسه، سوئد، انگلیس و کشور‌های متعدد دیگری را در اختیار دارند و حتی بعضی از آن‌ها علی‌رغم فشار‌هایی که آوردند به اعدام محکوم شدند و حکم در مورد آن‌ها اجرا شد که این اقدامات مدیون هماهنگی و همراهی است که در تشکیلات جامعه اطلاعاتی به وجود آمده است.

وی یادآور شد: عملیات مشترکی که بین سپاه، وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در مقابله با حوادثی همچون اصفهان و حادثه تروریستی اخیر شیراز با هدف ایجاد امنیت و آرامش در جامعه عملی شد، از افتخاراتی است که در این دولت شامل حال مجموعه‌ها شده و امروز راهبرد دشمن در جهت برخورد و ایجاد بحران، فقط درصحنه اقدامات تروریستی و جاسوسی نیست، بلکه تلاش می‌کند آن را در صحنه‌های اجتماعی به اشکال مختلفی بروز بدهد. یکسری از آن‌ها را در صحنه‌های اغتشاشات سال گذشته دیدید... بنابراین مهم‌ترین نقشه دشمن بی‌ثبات‌سازی و کاهش مشارکت در انتخابات است. هرچند برای سالگرد اغتشاشات هم برنامه‌هایی دارند، اما هدف اصلی آن‌ها امسال انتخابات است و باید سعی و تلاش همه مجموعه‌ها در جهتی باشد که بتواند اقتدار و پیروزی بزرگ را فراهم کنند.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه جهاد تبیین گفت: ما عملاً در جنگ سایبری نیاز داریم به اینکه در بخش جهاد تبیین و رسانه تقویت مضاعفی داشته باشیم و امروز با کمک و همت همه یگان‌هایی که در این جهت فعال هستند مخصوصاً سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شاهد این هستیم که در مقابله سایبری، در آفند و جنگ تهاجمی موفقیت‌های بزرگی را به دست آوردیم. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


یک شنبه 29 مرداد 1402 - 11:28:18