تشییع پیکر دو شهید حرم شاهچراغ (ع) در شیراز

چهار شنبه 25 مرداد 1402 - 13:55:18
تشییع پیکر دو شهید حرم شاهچراغ (ع) در شیراز

پیکرهای 2 شهید حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) ساعت 9 صبح امروز چهارشنبه با حضور گسترده مردم و مسئولان از میدان شهدای شهر شیراز آغاز و تا آستان حضرت شاهچراغ (ع) ادامه یافت.

به گزارش پایگاه الکوثر، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، استاندار فارس، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در آیین تشییع شهیدان غلامعباس عباسی و محمد جهانگیری حضور یافتند. حجت الاسلام ابراهیم کلانتر تولیت آستان حضرت شاهچراغ (ع) در این مراسم با تسلیت شهادت دو تن از عزیزان و جان نثاران این مرز و بوم گفت: پس از حمله نخست تروریست ها به حرم مطهر همه خادمان با هوشیاری کامل آماده دفاع از حریم حرم شدند، ما انتقام خون شهیدان را خواهیم گرفت. حجت الاسلام شیخ علیرضا حدایق بر پیکر شهیدان غلامعباس عباسی و محمد جهانگیری نماز گزارد و پیکر مطهر شهید جهانگیری برای تشییع و خاکسپاری به شهرستان مرودشت منتقل شد.

شایان ذکر است یک عامل تکفیری عصر روز یکشنبه با سلاح گرم وارد حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) شد و از ورودی اقدام به تیراندازی به سمت زائران و خادمان کرد. در این حادثه 2 نفر شهید و هفت نفر مجروح یا مصدوم شدند که همه آنها به مراکز درمانی منتقل شدند و تحت مداوا قرار دارند. عامل این حمله تروریستی بازداشت شد.

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 25 مرداد 1402 - 13:54:42

دسته بندی :
برچسب :