آماده‌باش 37 هزار نیرو برای اربعین 1402

سه شنبه 24 مرداد 1402 - 14:4:50
آماده‌باش 37 هزار نیرو برای اربعین 1402

رئیس پلیس راهور فراجا از خدمت‌رسانی 37 هزار نیروی پلیس، اورژانس، راهداری، هلال احمر و... در ماموریت اربعین امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سردار سید کمال هادیانفر در حاشیه بازدید از مرز مهران با اشاره به ماموریت پلیس راهور در ایام منتهی به اربعین حسینی اظهارداشت: 37 هزار نفر نیرو در ماموریت اربعین امسال خدمت رسانی خواهند کرد که شامل تمام دستگاه های ذیربط از جمله پلیس، اورژانس، هلال احمر، راهداری و... است. 

هادیانفر از پیش بینی افزایش زائرین اربعین حسینی خبر داد و گفت: آنچه که پیش بینی می‌شود این است که امسال حدود چهار میلیون زائر داشته باشیم که 96 درصد این عزیزان از مرزهای زمینی با اولویت مرز مهران تردد خواهند کرد.

وی با اشاره به وضعیت مرز مهران نیز گفت:‌ در جریان بازدیدی که از مسیر ایلام به مهران و پایانه مرزی مهران داشتیم با تدابیری که اندیشیده شده، نسبت به سال گذشته بسیاری از مشکلات این محور شامل دوبانده بودن و عدم داشتن جداشونده در طول مسیر حل شده است اما هنوز بخش‌هایی هم مانده که امیدواریم تا اربعین برطرف شود.

رئیس پلیس راهور فراجا به کاهش سوانح ترافیکی در اربعین 1401 اشاره و خاطرنشان کرد: سال گذشته با تمهیداتی که انجام شد شاهد کمترین حادثه نسبت به سنوات گذشته بودیم که امسال هم امیدواریم با هماهنگی خوبی که بین دستگاه‌های مسئول اتفاق می‌افتد حوادث ترافیکی به حداقل ممکن برسد. 


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 24 مرداد 1402 - 14:4:45