انفجار شدید، تل آویو را لرزاند +فیلم

سه شنبه 24 مرداد 1402 - 8:13:47

رسانه های رژیم صهیونیستی از وقوع انفجاری مهیب در یک منطقه صنعتی در شهر "هشارون" در شمال تل آویو خبر دادند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، رسانه ها و شاهدان اسرائیلی گفتند: انفجاری مهیب در یک منطقه صنعتی در شهر "رمات هشارون" واقع در شمال تل آویو رخ داده و شعله های آتش ناشی از این انفجار زبانه می کشد. آنها تأکید کردند که صدای این انفجار تا ده کیلومتری شنیده شد.

خبرگزای فلسطینی «شهاب» به نقل از رسانه‌های رژیم موقت صهیونیستی نوشت: «از شهرک‌نشینان در منطقه  رمات‌هشارون خواسته شده که از ترس نشت مواد خطرناک در پی انفجار مهیب در این منطقه صنعتی، درها و پنجره‌های منازل خود را کاملا مسدود کنند».

گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که کارخانه تولید مواد شیمیایی در منطقه صنعتی رمات‌هشارون منفجر شده و در این حادثه تاکنون زخمی شدن حداقل ۳ صهیونیست تایید شده است. برخی منابع نیز این کارخانه را نظامی توصیف کرده‌اند.

روزنامه عبری‌زبان «واللا» در این‌باره گزارش داد: «تیم‌های آتش نشانی به محل انفجار در کارخانه رمات هشارون فراخوانده شدند و هنوز شرایط حادثه مشخص نیست».

دیگر رسانه‌های صهیونیستی نیز تصاویر و ویدئوهایی از لحظه انفجار و از تعداد زیادی آمبولانس و خودروهای امدادی که به محل انفجار در این کارخانه در شمال تل‌آویو اعزام شده‌اند، منتشر کردند.

روزنامه عبری‌زبان «یدیعوت آحارونوت» اما مدعی شد: «وجود و نشت مواد خطرناک در محل انفجار منتفی شد و مقامات اسرائیلی همچنین خرابکارانه بودن منشأ این انفجار را رد کردند». 


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 24 مرداد 1402 - 8:13:41