جدیدترین ارزیابی صهیونیست ها از جنگ سوم با حزب‌الله لبنان

دو شنبه 16 مرداد 1402 - 21:0:0
جدیدترین ارزیابی صهیونیست ها از جنگ سوم با حزب‌الله لبنان

جدیدترین ارزیابی رژیم صهیونیستی درباره جنگ احتمالی با حزب‌الله منتشر و در آن به این موضوع اشاره شده که در صورت رویارویی « اسرائیل برای ساعت‌های طولانی و چه بسا روزها در تاریکی فرو خواهد رفت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، رسانه‌های رژیم صهیونیستی، امروز (دوشنبه) از جدیدترین ارزیابی تل‌آویو از سناریوی رویارویی با حزب‌الله لبنان پرده برداشتند. 
وبگاه شبکه المیادین به نقل از رسانه‌های صهیونیستی نوشت: «در صورت آغاز یک رویارویی جدید با حزب‌الله لبنان، در نخستین روزهای این عملیات، هزاران موشک به سمت "اسرائیل" شلیک خواهد شد. لذا احتمال وقوع هزاران آتش‌سوزی و همچنین آغاز چندین موج از حملات سایبری بعید نیست». 

براساس جدیدترین ارزیابی صهیونیست‌ها از آغاز نبرد جدید با حزب‌الله، احتمال عدم ورود کشتی‌ها به بنادر فلسطین اشغالی و بارگیری در آن وجود دارد و پروازهای برگشت از «اسرائیل» متوقف و کلیه راه‌ها مسدود خواهد شد. از سوی دیگر، ارتباطات نیز با مشکل مواجه خواهد شد و زیرساخت‌های مخابرات سلولی مختل می‌شود و حتی توانایی هشدار درباره حملات موشکی نیز بشدت آسیب می‌بیند.
رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند: در صورت آغاز رویارویی جدید با حزب‌الله، به دلیل هدف قرار گرفتن تاسیسات برقی، اسرائیل برای ساعت‌های طولانی و چه بسا روزها در تاریکی فرو خواهد رفت.
پیشتر نیز، روزنامه «جروزالم پست» به نقل از اکثریت مقامات نظامی صهیونیست نوشته بود که حزب‌الله به دلیل قدرت نیروهای ویژه رضوان و مجهز بودن به حدود ۱۵۰۰۰۰ موشک، بزرگ‌ترین تهدید برای تل‌آویو محسوب می‌شود.
 «امیرام لوین» سرلشکر ذخیره در ارتش رژیم صهیونیستی نیز چندی پیش ضمن ابراز نگرانی از قدرت نظامی جنبش حزب‌الله لبنان، تاکید کرده بود: نیروها و موشک‌های این جنبش به هر نقطه از اراضی اشغالی می‌رسد و حزب‌الله می‌تواند مناطق بسیار وسیع و پرجمعیت اسرائیل را با ده‌ها هزار موشک هدف قرار دهد.
 «عاموس یادلین» رئیس پیشین سازمان ضداطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی نیز درباره تغییر چشمگیری در توانمندی‌های نظامی حزب‌الله هشدار داده و حزب‌الله را قوی‌ترین تهدید نظامی کنونی علیه تل‌آویو توصیف و جنگ سوم با حزب‌الله را بسیار دشوارتر از جنگ‌های پیشین اعلام کرده بود. 


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 16 مرداد 1402 - 11:58:7