رئیس سابق موساد: اسرائیل به پایان راه رسیده است

دو شنبه 16 مرداد 1402 - 7:28:13
رئیس سابق موساد: اسرائیل به پایان راه رسیده است

یکی از رؤسای سابق سرویس امنیت خارجی رژیم صهیونیستی (موساد) اعلام کرد، کاملا اطمینان دارد که اسرائیل به پایان راه خود نزدیک شده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  روزنامه عبری زبان ماکور ریشیون در گزاشی به نقال از تامیر باردو رئیس اسبق موساد خبر داد، بعد از امضای توافقنامه ائتلافی بین نتانیاهو و احزاب راستگرای حاکم (بر رژیم صهیونیستی) و حتی قبل از کلید خوردن پروژه اصلاحات قضائی به این نتیجه رسیده بود.
این رسانه عبری زبان به نقل از باردو خبر داد: ما طی چهار و یا پنج ماه گذشته در میانه یک فرایند ویرانگر قرار گرفتیم که بدون هیچ دلیل و منطق واقعی شکل گرفته است.
وی افزود: برای اولین بار در هفتاد و پنجمین سال حیات ما، انتخابات در شرایطی از خشم برگزار شد تا به جای نتایج یک انتخابات عادی با مشکلات عادی اش، نتایج از صندوق‌ها خارج شدند که ما را به جای نور به سوی تاریکی برد.
باردو در ادامه گفت: اگر من اکنون رئیس موساد بودم، به طور حتم ایران را می دیدم که کناری به نظاره نشسته است. این کشور به عنوان دشمن اصلی ما نظاره گر فرایندی نشسته است که به نتایج انتخابات و شکل‌گیری ائتلاف فعلی منجر شد. زیرا احساس می کند از این پس دیگر نیازی به فراهم ساختن توان و بودجه برای مقابله نخواهد داشت چون می بیند که اسرائیل خود تصمیم دارد دست به خودکشی بزند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 16 مرداد 1402 - 7:27:30