یک‌سوم صهیونیست‌ها در اندیشه فرار از فلسطین اشغالی هستند

شنبه 14 مرداد 1402 - 14:0:0
یک‌سوم صهیونیست‌ها در اندیشه فرار از فلسطین اشغالی هستند

نگرانی‌ها از جنگ داخلی در فلسطین اشغالی پس از اقدام کنست در تصویب لغو «برهان معقولیت» و تضعیف قدرت دیوان عالی این رژیم تشدید شده است.

تهران- الکوثر: کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، با انتشار یک نظرسنجی از «افزایش سطح اضطراب و نگرانی وجودی» شهرک‌نشینان صهیونیست به دلیل تشدید بحران‌ها خبر داد و اعلام کرد که ۳۳ درصد از اسرائیلی‌ها به خارج شدن از فلسطین اشغالی می‌اندیشند و ۳۱ درصد از آن‌ها، نگران جنگ داخلی در آینده هستند.

بنا بر این نظرسنجی که شرکت‌کنندگان در آن، به صورت تصادفی انتخاب شده‌اند، موضوعی که بسیاری از صهیونیست‌ها از آن نگران هستند، آغاز جنگ داخلی در فلسطین اشغالی در سایه افزایش دامنه تظاهرات‌ها و اعتراضات است.

این نظرسنجی، نشان می‌دهد که در سایه پافشاری «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای تصویب تغییرات قضایی، یک سوم صهیونیست‌ها به فکر ترک «اسرائیل» هستند. ۳۶ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی نگران بحران اقتصادی هستند که به دنبال تصویب «اصلاحات قضایی» ادعایی نتانیاهو ایجاد خواهد شد. 

روزنامه صهیونیستی، معاریو، اواخر ماه گذشته میلادی (جولای)، نیز یک نظرسنجی منتشر کرده بود که نشان می‌داد، ۵۸ درصد از شهرک‌نشیانان نگران جنگ داخلی کنونی در «اسرائیل» هستند. 


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 14 مرداد 1402 - 12:19:51