بحران رژیم صهیونیستی و اعتراضات گسترده عمومی

چهار شنبه 4 مرداد 1402 - 16:0:0

شب گذشته، تظاهرات در سراسر رژیم اشغالگر صهیونیستی، به ویژه در اورشلیم و تل‌آویو، در مخالفت با تصویب قانون غیرمنطقی کنست، که بر لزوم مهار دست قوه قضائیه و دادن آزادی به تندرو‌های فاشیست برای بازی سرنوشت رژیم صهیونیستی تاکید می‌کند، قانونی که به اذعان مسئولین فعلی و سابق این رژِیم بر شتاب و شکاف میان گروه‌های صهیونیست می‌افزاید.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر گزارشی از روند بحرانی رژیم صهیونیستی پخش نمود؛ دراین گزارش آمده آست: حاکمان این رژیم جانی از نابودی ترس و وحشت دارند، زیرا نشانه های فروپاشی در میان جناح های مختلف سیاسی و مذهبی قابل مشاهده است. در شرایطی که حکومت نظامی راست افراطی فاشیستی با بی‌توجهی به خواسته‌های گروه‌های دیگر، نهاد‌های تصمیم گیری را کنترل می کند و برنامه‌های صهیونیستی و منافع خود را پیش می‌برد. این مسئله پس از تصویب قانونی که اختیارات دیوان عالی را برای نظارت بر تصمیم‌های کنست محدود می‌کند و از به دست گرفتن قدرت توسط افراد مفسد جلوگیری می‌کند، آشکار‌تر شد.

بیش از 170 هزار معترض در بیت‌المقدس و تل‌آویو تظاهرات کردند که پلیس رژیم صهیونیستی از خودروهای آب پاش و تیم‌های سواره نظام برای متفرق کردن تظاهرکنندگان استفاده کرد و یک نفر تعدادی از تظاهرکنندگان را در نزدیکی « کفار سابا» زیر گرفت و تعدادی از صهیونیست‌ها را به دچار آسیب و صدمات جزئی نمود.

همچنین بر اساس گزارش‌های رسانه‌های صهیونیستی و نظرسنجی‌های انجام شده، این نهاد در حال حاضر از بحران شدید بی اعتمادی جوانان رنج می‌برد، زیرا آنها مهاجرت و سفر به خارج از کشور را ترجیح می‌دهند.علاوه بر این، به گزارش یک وب‌سایت اقتصادی عبری فروپاشی بورس اوراق بهادار تل آویو و کاهش شدید ارزش پول اسرائیل «شیکل» در برابر دلار خبر داد.

در میان این صحنه پرتنش داخلی شمار قابل توجهی از مسئولین و فرماندهان نظامی نسبت به سرعت فزاینده بحران‌ها و تعمیق شکاف و فروپاشی نهایی، هشدار می‌دهند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 4 مرداد 1402 - 13:45:6