درخواست دهها تشکل بحرینی برای اخراج سفیر رژیم صهیونیستی

دو شنبه 19 تیر 1402 - 15:0:0
درخواست دهها تشکل بحرینی برای اخراج سفیر رژیم صهیونیستی

۲۳ تشکل سیاسی، مدنی و حقوق بشری بحرین از دولت این کشور خواستند تا سفیر رژیم صهیونیستی را اخراج و سفارت این رژیم را تعطیل کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به  نقل از مرآة البحرین، ۲۳ تشکل سیاسی، مدنی و حقوق بشری تجاوز ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین را محکوم کردند و از دولت بحرین خواستند تا توافق عادی سازی با رژیم صهیونیستی را لغو، سفیر این رژیم را از بحرین اخراج کند و سفارت آن را ببندد.
این تشکل‌ها، سفارت رژیم صهیونیستی در منامه را تحت عنوان «لانه جاسوسی از شهروندان و ساکنان بحرین» توصیف کرده‌اند.
تشکل‌های ذکر شده با صدور بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که «تجاوز به جنین بیانگر حرکت بیشتر جامعه شهرک‌نشینان صهیونیست و رهبران آن‌ها به سمت فاشیسم و ​​نژادپرستی است، در حالی که دولت‌های عربی از هرگونه اقدامی برای مقابله با وضعیت دست برداشته‌اند. به ویژه دولت بحرین که روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کرده و وارد ائتلاف‌هایی با این رژیم شده که علیه منافع دو ملت بحرین و فلسطین است.
در این بیانیه از بحرینی‌ها خواسته شده است تا پایبند مواضع قاطع خود در حمایت مادی و معنوی از مردم فلسطین و ادامه مقاومت و مخالفت با عادی سازی با رژیم صهیونیستی باشند. همچنانکه از دولت بحرین خواسته شده است تا توافق عادی سازی با رژیم صهیونیستی را لغو کرده، سفیر این رژیم را از کشور اخراج کند و سفارت آن را که لانه‌ای برای جاسوسی از بحرینی‌ و تمام ساکنان این کشور است، تعطیل کند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 19 تیر 1402 - 8:51:43

دسته بندی :