آغاز برنامه های عید غدیرخم در بغداد

جمعه 16 تیر 1402 - 13:0:0

صدها عراقی در جشنواره اردوگاه فرهنگی الغدیر در بغداد شرکت می کنند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، برنامه «مع مراسلین» شبکه الکوثر گزارشی را از برنامه های عید غدیر در بغداد پخش کرد؛ در این گزارش آمده است: صدها نفر از ساکنان بغداد به مناسبت عید غدیر، روز ولایت امام علی (ع) در جشنواره اردوی فرهنگی غدیر شرکت کردند و با تجدید عهد و پایبندی به ولایت، بر پیروزی نهایی اصل آزادی و عدالت در مقابل استکبار جهانی آزادی عمل تاکید کردند. شرکت کنندگان در این جشنواره، همچنین این عید را به مراجع عظام دینی تبریک و تهنیت گفتند.

حجت الاسلام الرمیض گفت: عید غدیر برای همه مردم و برای همه مسلمانان است، کمیته آماده سازی اردوهای فرهنگی تصمیم گرفت تا این مناسبت را به عنوان یک عید بزرگ و مهم که بزرگترین عید خداوند است احیا کند و عموم مردم در آن شرکت کنند.

مهند حسین، معاون مدیر رسانه حشد الشعبی گفت: این احیاء پیامی است که حضرت علی (ع) و ولایت ایشان ، دین و اندیشه صحیح اسلامی را احیاء و کامل نموده است و این راه تا حکومت مشروع اهل بیت (علیهم السلام) با آمدن امام زمان(عج)ادامه می‌یابد.

این نمایشگاه شامل رویدادهای دیگری نیز بود، از جمله نمایشگاهی با نقاشی های بیانگر فصاحت امام (ع) و قرائت اشعاری که عشق امام علی (ع) را در این جشنواره به نمایش گذاشت.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 16 تیر 1402 - 12:19:55