رونمایی از نسخه عربی کتاب « با هم، تا بهشت»

چهار شنبه 14 تیر 1402 - 16:20:0

نسخه عربی کتاب« با هم، تا بهشت» گلچینی از توصیه‌های رهبر معظم انقلاب درباره تشکیل و حفظ خانواده و زندگی زناشویی با عنوان « معاً نحو الجنة» رونمایی شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، برنامه «مع مراسلین» شبکه الکوثر گزارشی از مراسم رو نمایی از کتاب « معا نحو الجنه» پخش نمود در این گزارش آمده است: در حال و هوای هفته خانواده در لبنان، دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) مراسم رونمایی از کتاب « معاً نحو الجنة »، توصیه رهبر معظم انقلاب به همسران، را با مشارکت جمعی از مراکز و شخصیت های متخصص در حوزه خانواده برگزار کرد.

در این مراسم حجت‌الاسلام سید محمدرضا مرتضوی وابسته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان در خصوص این کتاب گفت: منظومه فکری امام خامنه ای در مورد ازدواج فطری و انسانی است و نکته زیبا این است که هر دو همسر از انصاف و واقع گرایی موجود در این مجموعه احساس راحتی می کنند و به همین دلیل زن و شوهر بدون هیچ تعصبی و بدون احساس کوتاهی در حق هریک از زن یا مرد نسبت به انجام توصیه ها اقدام می کنند.

حاضران همچنین بر جامعیت توصیه های رهبر انقلاب در همه جهات و فارق از موانع و اختلافات فرقه ای و دینی و جمع نقاط اشتراک و نقش محوری همسران که اساس خانواده را تشکیل می دهند تاکید کردند.


 

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 14 تیر 1402 - 14:3:38