تلاش اشغالگران صهیونیست برای انتقام گرفتن از جنبش مقاومت در جنین

سه شنبه 13 تیر 1402 - 12:46:52

گسترش عملیات مقاومت در جنین، اشغالگران صهیونیست را وادار کرد برای گفتن انتقام شکست های اخیر خود در جنین، دست به عملیات نظامی گسترده در این منطقه بزنند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در گزارش برنامه «قضیه ساخنه» درباره عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در جنین آمده است: در این باره اختلاف نظر وجود ندارد که تجاوز وحشیانه هوایی و زمینی گسترده اشغالگران صهیونیست به اردوگاه جنین و هدف قرار دادن قهرمانان مقاومت در این اردوگاه، تلاشی برای گرفتن انتقام خسارت هایی است که نیروهای اشغالگر در آخرین یورش خود به اردوگاه جنین متحمل شدند.

ارتش اشغالگر صهیونیستی در یورش قبلی خود به اردوگاه جنین انتظار نداشت که نیروهای مقاومت، خودرو زرهی آنان را منفجر و بالگرد آپاچی آنان را هدف قرار دهند و پهپاد آنان را سرنگون کنند.

اما گردان جنین وابسته به گردان های قدس و دیگر گروه های مقاومت فلسطینی، با سرعت بخشین به عملیات مقاومت و گسترش دامنه آن، همه را غافلگیر کردند به طوری که توانستند به کابوسی برای اشغالگران تبدیل شوند و معادلات آنان را بر هم زنند و ساختار امنیتی و نظامی آنان را غافلگیر کنند.

تسریع عملیات مقاومت و گسترش آن در جنین، دشمن صهیونیستی را شگفت زده کرد و موجب شد مقامات صهیونیست بارها از آغاز عملیات نظامی گسترده در شهر و اردوگاه جنین با هدف سرکوب مقاومتی سخن بگویند که محاسبات آنها را به هم ریخته است.

گروه های مقاومت فلسطینی در جنین از دو سال پیش توسعه فعالیت خود را آغاز کرده اند و اکنون به چالش و تهدیدی واقعی برای اشغالگران تبدیل شده اند که دیگر توانایی مقابله با آن و از بین بردن گردان های مقاومت را ندارند. 


 

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای دیدن سایر ویدئوها اینجا کلیک کنید


سه شنبه 13 تیر 1402 - 12:46:46