لابی افراطی صهیونیستی انواع فشارها را برای تحریف و توهین به دین اسلام اعمال می کند.

یک شنبه 11 تیر 1402 - 18:20:0

فعال سیاسی یمنی گفت: آنچه دولت سوئد در زمینه سوزاندن قرآن کریم انجام داد، یک کنش فردی نیست، بلکه یک کنش جمعی است که بینش دولت را بیان می کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  سلیم منتصر، فعال سیاسی یمنی در جریان شرکت در برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر درباره «توهین به مقدسات اسلامی و دروغ آزادی بیان» گفت: باندها و مافیایی هستند که توسط دولت های اروپایی اداره می شوند که بارزترین آنها لابی افراطی صهیونیستی است که انواع فشارها را برای تحریف و توهین به دین اسلام و پیامبر ما حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم اعمال می کند و این اقدام بی شک محکوم است.

وی افزود: این اقدام به منظور تحریک مسلمانان برای مقابله به مثل بود، آنها می خواهند جهانی که در وضعیت صلح طلبی است را به فتنه و نبرد با اسلام بکشانند و نیازمندند که مسلمانان تورات یا انجیل و مقدسات دیگر آیین‌ها را به آتش بکشند اما مسلمانان آگاهی و فرهنگ اسلامی دارند که آنها را فراتر از این دست اقدامات می‌برد و در محکومیت این عمل شنیع مسلمانان از روش‌های مشروع استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: مایه تاسف است که دولت های عربی و اسلامی در محکومیت و تقبیح این اقدام کوتاهی کرده اند، چرا که احضار سفیر سوئد و سفیر هر کشوری که اتباع آن مجوز این اقدامات را داشته باشند باید توسط آنها انجام می‌شد.


 

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 11 تیر 1402 - 14:13:21