ناصر ابوشریف:

هدف پروژه صهیونیستی اخراج مردم فلسطین است

دو شنبه 5 تیر 1402 - 14:39:13

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی درباره هدف اشغالگری صهیونیست‌ها از تشدید جنایت و افزایش تنش‌ها با برنامه « قضیه ساخنه» گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، ناصر ابوشریف، یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی و نماینده این جنبش در ایران در جریان شرکت در برنامه « قضیه ساخنه» شبکه الکوثر، گفت: اشغالگران تنها یک هدف دارند و آن اخراج مردم فلسطین از فلسطین است، این همان پروژه صهیونیستی است که تحت حکومت فاشیستی تلاش می کند تئوری خود را عملی کند.

وی افزود:در این پروژه، مردم فلسطین یا کشته می شوند یا اخراج می شوند یا بر اساس قانون ساختگی صهیونیست‌ها زندگی می کنند، این تئوری شهرک نشینان و تئوری همه صهیونیست‌ها است.

وی در پایان گفت: نتانیاهو سعی می کند این نظریه را به از دید عمومی جهان پنهان کند، اما آنچه را که در واقع در زمینه افزایش شهرک سازی و گسترش نهادهای امنیتی این شهرک نشینان اعمال می کند همه اینها نشان می دهد که دولت، ارتش، نهادها و حتی قوه قضائیه این دولت فاشیستی همه یک هدف مشترک دارند و آن اخراج ملت فلسطین از فلسطین است و این دلیل تمام اقدامات جنایتکارانه فاشیستی است که توسط رژیم اشغالگر صهیونیستی انجام می شود.


 

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 5 تیر 1402 - 14:39:2