ادامه جنایات رژیم صهیونیستی و تشدید مقاومت مردمی برابر اشغالگران

جمعه 2 تیر 1402 - 16:29:0

رژیم اشغالگر صهیونیستی همچنان به جنایات خود و تخریب منازل فلسطینی ها ادامه می دهد اما مقاومت نیز توانسته است تلفات و خسارات سنگینی به نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست وارد کند. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در گزارش خبرنگار ما در فلسطین که در قالب برنامه «مع المراسلین» پخش شد ، آمده است : پنج شهید و صدها مجروح بر اثر گلوله های اشغالگران، در حالی که عملیات تخریب منازل و آتش زدن خودروها ادامه دارد. 
سیاستی که توسط دولت اشغالگر ، تحت فشار تهدید برای متوقف کردن مقاومت مسلحانه و همچنین تهدید اشغالگران مبنی بر آغاز عملیات نظامی در شمال کرانه باختری دنبال می شود.  
محمد علوان ، خبرنگار فلسطینی گفت : 180 شهید سقطوا من بدایه شهر واحد تا ابتدای این ماه به شهادت رسیدند و لکن 48 ساعة ماضیه کان اصعب شملت حرق منازل و اعتقالات و استشهاد عدد کبیر من الفلسطینیین و لکن بالمقابل کانت ایضا اصعب 48 ساعه علی الاسرائیلیین ، حیث کانت عملیات مقاومة نوعیة کان هنالک اعتاب للمرکبات الاسرائیلیه ای خسائر فی العتاد و العدة و ایضا کان هنالک عدد من القتلی 4 مستوطنین سقطوا فی عملیه واحده غیر ان عدد القتلی من الجنود الذی لم یعلن عنهم من قبل الجیش الاحتلال الاسرائیلی. 
محمد علوان، خبرنگار فلسطینی در گفتگو با خبرنگار الکوثر گفت : تا ابتدای این ماه  180 فلسطینی به شهادت رسیدند، اما 48 ساعت گذشته سخت ترین ساعات بود که آتش زدن منازل، دستگیری و شهادت تعداد زیادی از فلسطینی ها را شامل شد. از سوی دیگر سخت‌ترین 48 ساعت برای اسرائیلی‌ها بود، چرا که عملیات بی سابقه ای از سوی مقاومت انجام شد و خسارات سنگینی به خودروها و تجهیزات اشغالگران وارد شد و چهار شهرک‌نشین کشته شدند و در یک عملیات نیز شماری از نظامیان دشمن کشته شدند اما تعداد آنها از سوی ارتش اشغالگر اسرائیل اعلام نشد. 
در نابلس اشغالی نیز اشغالگران خانه کمال الجوری ، اسیر فلسطینی را که اشغالگران ماه ها پیش او را به کشتن یک سرباز در غرب این شهر متهم کردند ، منفجر کردند و نیروهای اشغالگر برای منفجر کردن آن، اطراف خانه را در میان درگیری های شدید و خشونت آمیز در شهر نابلس ، محاصره کردند.  
این در حالی است که نیروهای اشغالگر با توجه به عملیات گسترده دستگیری فلسطینیان، اقدام به تخریب منازل فلسطینیان در دره اردن اشغالی کردند که از طریق آن به دنبال اخراج شهروندان اصلی در جهت ساخت و توسعه شهرک های صهیونیستی هستند. 


 


جمعه 2 تیر 1402 - 14:33:23