تاکید رئیس‌جمهور عراق بر لزوم تقویت وتسلیح حشد شعبی

چهار شنبه 24 خرداد 1402 - 19:3:48
تاکید رئیس‌جمهور عراق بر لزوم تقویت وتسلیح حشد شعبی

عبداللطیف رشید رئیس جمهور عراق در سالروز تاسیس حشد شعبی(نیروهای مردمی عراق) بر لزوم حمایت همه‌جانبه از این جریان مردمی و تسلیح آن تاکید کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،عبداللطیف رشید رئیس‌جمهور عراق در نهمین سالگرد تاسیس حشد شعبی بر لزوم پشتیبانی هر چه بیشتر و تسلیح این جنبش عراقی تاکید کرد.

رئیس جمهور عراق همچنین از خدمات حشد شعبی تقدیر کرد و یاد و خاطره شهدای فداکار آن را زنده کرد.

فالح الفیاض رئیس کمیته حشد شعبی نیز در امروز سخنانی به مناسب نهمین سالگرد تاسیس این جنبش، تاکید کرد: ما اجازه نمی‌دهیم در عراق بار دیگر یک رژیم دیکتاتوری شکل بگیرد و به طور قاطع تن دادن به سلطه ظالمان را نخواهیم پذیرفت.

وی روز گذشته نیز در اظهاراتی تاکید کرده بود حشد شعبی، اراده مردم عراق را نمایندگی می‌کند و یک جریان سیاسی علیه هیچ طرفی در عراق نیست. مردم عراق امروز دارای قدرت و توانمندی شده‌اند که آینده باثبات آنها را تضمین می‌کند.

وی تاکید کرد: پیروزی همواره یار حشد شعبی در نبردهایش بوده و این پیروزی‌ها با توجه به مردمی بودن این جنبش، به کل مردم عراق تعلق دارد. ما نباید نقش محوری و معلم گونه فرمانده شهید حاج قاسم سلیمانی را فراموش کنیم، شخصیتی که دارای روحیات عالی بود و هر آنچه در توان داشت برای خدمت در طبق اخلاص نهاد.


چهار شنبه 24 خرداد 1402 - 19:2:22