سوگواره « ذوبوا فی الامام» در بغداد

شنبه 13 خرداد 1402 - 13:7:0

مقامات سیاسی و مذهبی عراقی به مناسبت سی و چهارمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) در سوگواره « ذوبوا فی الامام» بر پایداری در راه امام تاکید کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، برنامه « مع مراسلین» شبکه الکوثر گزارشی در خصوص سوگواره «ذوبوا فی امام» که به مناسبت سی و چهارمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) در بغداد برگزار شد، پخش نمود؛ در این گزارش آمده است: در این رویداد شخصیت ها و اندیشمندان سیاسی و مذهبی عراقی بر تجدید پیمان با امام و تعهد نسبت به وصیت های امام (ره)از جمله تزکیه، تربیت نفس و وحدت اسلامی تاکید کردند.

سیاستمداران و علمای دین عراقی بر این امر اتفاق نظر داشتند که مهمترین دستاورد امام خمینی (ره) تأسیس نظامی اسلامی و استوار با مبانی اعتقادی خلل‌ناپذیر بود. عادل المانع یکی از رهبران ائتلاف دولت قانون درباره شخصیت امام خمینی (ره) گفت: رویکردی که حضرت امام خمینی (ره) در جمهوری اسلامی برای تاسیس کشوری اسلامی ایجاد کرد پس از رحلت ایشان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گام‌های ارزشمندی برداشته اند.

پیروی از رویکرد دینی و جهادی امام، بهترین راه برای پایداری در مقابله با استکبار و توطئه های آن است که تخریب وحدت اسلامی را نشانه گرفته است. در سی و چهارمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی رحمه الله، فریادهایی بر توجه به رویکرد امام در احیای امت اسلامی و حمایت از مظلومان برخاسته است.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 13 خرداد 1402 - 12:58:31

پربازدیدها