اهداف اوکراین از حمله پهپادی به مسکو

پنج شنبه 11 خرداد 1402 - 16:21:44

مدیر مرکز گفتگوی روسی - عربی در خصوص حملات پهپادی اخیر اوکراین به مناطقی در مسکو گفت، از نظر سیاسی، این یک سناریو کلاسیک و واضح است که هر طرفی که در نبردها و جنگ ها شکست بخورد، به اقدامات تروریستی متوسل می شود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دکتر مسلم شعیتو، مدیر مرکز گفتگوی روسی و عربی از سن پترزبورگ در برنامه « قضیه ساخنه» شبکه جهانی الکوثر در مورد حمله پهپادی اوکراین به مسکو گفت: این حملات تحت عناوین مختلف از جمله به عنوان اقدامی نظامی و سیاسی قابل بررسی است.

وی تصریح کرد: هدف از ارسال این پهپادها شناسایی نحوه رویارویی سامانه‌های دفاعی روسیه با هواپیماهای اوکراینی بود، زیرا می‌دانند روسیه هنوز از فناوری‌ها و ابزارهای مدرن خود استفاده نکرده است و این حمله نظامی ممکن است روسیه را به استفاده از این فناوری ها سوق دهد.

وی افزود: دومین هدف اوکراین از استفاده از پهبادها علیه روسیه، سردرگم کردن و منحرف کردن توجه حریف قبل از حمله به جبهه های مختلف و توزیع نیروهای خود است.

وی ادامه داد: اما از نظر سیاسی، این یک سناریو کلاسیک و واضح است که هر طرفی که در نبردها و جنگ ها شکست بخورد، به اقدامات تروریستی متوسل می شود.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 11 خرداد 1402 - 15:3:39

دسته بندی :