در برنامه قضیه ساخنه مطرح شد:

سیاست تکرار و ادامه تعرض به مسجدالاقصی ؛ سیاست مشکوک صهیونیستها

دو شنبه 8 خرداد 1402 - 16:33:23

تجاوزات شهرک نشینان به مسجد الاقصی هر روز ادامه دارد و رژیم صهیونیستی با حمایت از تکرار این اقدامات وحشیانه در پی اجرای سیاستهای اشغالگرانه خود است .

ویژه ‌ -الکوثر  یورش و تعرض شهرک نشینان صهیونیست  به مسجد الاقصی تقریباً هر روز با حمایت ارتش این رژیم به بهانه های مختلف تکرارمی شود و در بحبوحه اعیاد صهیونیستها افزایش نیز می‌یابد  و در رسانه‌های اجتماعی نیز  برجسته سازی می شود. سیاستی که در سایه سکوت کشورهای عربی و اسلامی رخ می دهد.
این سیاست تجاوز و تعرض به مسجد الاقصی  ویژه چند سال اخیر نیست بلکه راهبرد سیستماتیک رژیم اشغالگر است که از زمان اشغال شهر قدس  در سال 1967 به طور دائم پیگیری شده است و صهیونیستیها به دنبال تحقق کامل آن هستند.
در دهه نود میلادی ، گروه های افراطی صهیونیستی شروع به سازماندهی این تهاجمات، بسیج شهرک نشینان و پرداخت پول به آنها برای مشارکت آنها در تعرض به مسجد الاقصی  کردند.
هرچند مردم فلسطین در برابر این سیاستها و اقدامات ساکن ننشستند و همه چیز برای تل آویو عادی پیش نرفت اما صهیونیستها همیشه به دنبال  کنترل کامل مسجد الاقصی بوده اند و توانستند برخی شرایط  ازجمله حضور دائم نیروهای امنیتی در مسجد و بازرسی  و بازداشت نمازگزاران را به پیش ببرند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 8 خرداد 1402 - 15:20:57