سرلشکر سلامی: سپاه می‌داند چگونه زیر دید دشمن قدرت سازی کند

دو شنبه 1 خرداد 1402 - 16:9:7
سرلشکر سلامی: سپاه می‌داند چگونه زیر دید دشمن قدرت سازی کند

فرمانده سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه سپاه همچنان ناشناخته است و راز قدرتش هم در همین ناشناختگی است، گفت: اگر سپاه در میدان جنگ نیابتی وارد شود، بلد است چگونه زیر دید و تیر دشمن قدرت بسازد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران پیش از ظهر امروز (دوشنبه اول خرداد) در مراسم رونمایی ۲۲ جلد از کتب «سپاه در گذر انقلاب» افزود: سپاه همیشه در قلب حوادث بوده است و خود یک تاریخ مجسم است. سپاه منظومه‌ای از افکار و قاعده‌ها است برای رسیدن به اهداف متعالی و مقدس است. سپاه شکل سازماندهی شده‌ای از یک تفکر منحصربه‌فرد است.
وی تصریح کرد: سپاه از هیبت ظاهری قدرت‌ها نمی هراسد و در چشم سپاه هیچ قدرتی جز قدرت خداوند دیده نمی‌شود. سپاه تجسم این حقیقت است که کبریایی از آن خداست و همه ما ‌دون قدرت خدا تعریف می‌شوند. سپاه آموخته اول در قلب و ذهن پیروز بشود و بعد در می آن پیروز شود.
سرلشکر سلامی ادامه داد: سپاه از ابتدا با قوی‌ترین قهرمانان قدرتمند جهانی روبرو شده است. سپاه در ابتدا با یک جنگ که دارای آرایش همه قدرت‌های زمان بود روبرو شد. اما سپاه اراده همه قدرت‌ها را به اذن خداوند و حمایت‌های امام و مردم و همکاری ارتش نوین که آن هم در جنگ متولد شد و شاخصه‌ای از یک قدرت جدید است؛ در هم شکست و دشمن در هاضمه سپاه هضم شد.
وی افزود: سپاه همچنان ناشناخته است و سِر قدرت سپاه هم در همین ناشناختگی است. هر اتفاقی می‌افتد خداوند راه غلبه را به سپاه یاد می‌دهد. اگر امروز در جنگ اقتصادی است سپاه برای این جنگ ساختار سازی می‌کند و اگر در میدان جنگ نیابتی وارد شود سپاه از دور قدرت می‌سازد. سپاه بلد است چگونه زیر دید و تیر دشمن قدرت بسازد و همواره یک قدرت جاری است.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 1 خرداد 1402 - 15:59:9