پیام برگزاری هفتاد و پنجمین سالگرد روز «نکبت» + فیلم

پنج شنبه 28 اردیبهشت 1402 - 13:24:51

پیام تجمع هفتاد و پنجمین سالگرد روز«نکبت» به سازمان ملل، تعلیق عضویت رژیم اشغالگر صهیونیستی در این سازمان است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در برنامه « مع المراسلین» شبکه الکوثر گزارشی در خصوص تجمع در مقابل مقر سازمان ملل در بیروت پخش شد. در این گزارش آمده است: مانند هر سال، در سالگرد روز«نکبت» فلسطین، فلسطینی ها همزمان با برپایی تجمع‌هایی در دیگر کشورها، در مقابل مقر سازمان ملل متحد در بیروت نیز تجمع کردند. این تجمع به نشانه حمایت از مبارزات مردم فلسطین برای دستیابی به حقوق ملی خود برگزار شد. 

محمد صفا رئیس شبکه جهانی دفاع از مردم فلسطین که در این تجمع شرکت کرده بود گفت: امیدواریم هفتاد و پنجمین سالروز «نکبت» سرآغاز بیداری جدید جهانی و احیای حقوق غصب شده فلسطینی ها باشد.

جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین باشعار «مقاومت، تنها راه بازگشت» این تجمع مرکزی را در لبنان با حضور نمایندگان احزاب لبنانی و جناح های فلسطینی برگزار کرد. علی فیصل، نایب رئیس شورای ملی فلسطین بر جایگاه موضوع فلسطین به عنوان موضوع محوری در کنفرانس آینده سران عرب تاکید کرد.

گذشت 75 سال از روز «نکبت» نشان داد که برای آزادی فلسطین راهی جز مقاومت وجود ندارد. فلسطینی‌ها و حامیان آنها با مشاهده کشتار مردم فلسطین توسط صهیونیست‌ها و جنایات بی شمار آن‎‌ها،  در مقابل مقر سازمان ملل متحد در بیروت تجمع کردند تا تاکید کنند ملت فلسطین هر چقدر هم که طول بکشد پا بر جا خواهد ماند و پاره تن اسلام به آغوش اسلام باز خواهد گشت. 


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 28 اردیبهشت 1402 - 11:12:15