در برنامه قضیه ساخنه بررسی شد:

پیام عملیات «انتقام آزادگان» به کشورهای عربی

دو شنبه 25 اردیبهشت 1402 - 14:36:56

کارشناس لبنانی با اشاره به مقاومت دلیرانه رزمندگان و مردم فلسطین در عملیات انتقام آزادگان گفت: پیام فلسطینی ها به کشورهای عربی این بود که عادی سازی و تسلیم شدن را متوقف کنید.

ویژه‌ -الکوثر دکترمصطفی اللیداوی، عضوهیات اداری سندیکای بین المللی کارشناسان و خبرنگاران بیروت در گفتگو با برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر تصریح کرد:  فلسطینی ها می خواستند پیام های متعددی با اجرای نبرد" انتقام آزادگان" به طرف های مختلف برسانند و اولین پیام آنها به دشمن صهیونیستی بود که اگر فکر می کنید می توانید مقاومت را بشکنید، اشتباه می کنید.
وی افزود: پیام فلسطینی ها به دشمن صهیونیستی در واقع این بود که اگر فکرمی کنید مردم فلسطین را با ترورهای ناجوانمردانه می توانید به وحشت بیندازید و یا اینکه مقاومت را متوقف کنید، سخت در اشتباهید و باید بهای آن را بپردازید و اگر فکر می کنید می توانید بین فرزندان ملت فلسطین تفرقه بیندازید آن هم در اشتباهید و نمیتوانید اراده ما را بشکنید.
اللیداوی ادامه داد: اما پیام دوم، خطاب به ملت فلسطین بود که  به خودتان و خط مقاومت اعتماد کنید وشما بدون شک  قوی ترین هستید و البته پیامی به اعراب هم  هست که ملت فلسطینی که محاصره و شکنجه‌ شده ،  با خون و آتش در مقابل دشمن صهیونیستی تا امروز ایستادگی کرده است .
وی تصریح کرد: فلسطینی‌ها به اعراب می‌گویند در کنار ما بایستید و از ما حمایت کنید وعادی سازی و تسلیم شدن را متوقف کنید  و در کنار مردم فلسطین بایستید.
عضوهیات اداری سندیکای بین المللی کارشناسان و خبرنگاران بیروت در پایان تاکید کرد: دشمن بدخواه صهیونیستی نه تنها در صدد نابودی فلسطین است، بلکه به دنبال اشغال سرزمین های دیگر عربی است، به این دشمن نباید باور داشت و اعتماد کرد زیرا اساسا  با صلح بیگانه است .


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 25 اردیبهشت 1402 - 13:46:14