اثبات شکنندگی رژیم صهیونیستی در نتیجه پاسخ موشکی مقاومت

یک شنبه 24 اردیبهشت 1402 - 18:44:0

استاد دانشگاهی و پژوهشگر سیاسی در گفتگو با شبکه الکوثر تاکید کرد میدان ثابت کرده است که رژیم صهیونیستی شکننده است و قادر به محافظت از خود نیست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دکتر جرار دیب استاد دانشگاه و پژوهشگر مسائل سیاسی در جریان شرکت در برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر به سخنرانی سید نصرالله در یادواره شهید بدرالدین پرداخت. دکتر جرار دیب گفت: محور مقاومت که از نظر جغرافیایی و ایدئولوژیک گسترده است و این عقیده را در پیش گرفته است که هیچ مذاکره و صلحی با اشغالگر انجام نمی‌دهد، به همین دلیل این جنگ از یک جنگ متشکل از گروهی از رزمندگان مقاومت در یک میدان به جنگ یکپارچه چند عرصه ای علیه دشمن صهیونیستی تغییر کرد.
وی افزود: رژیم صهیونیستی امروز با یک چالش جدی و وجودی مواجه است و هر جنگی می‌تواند فراگیر باشد و محدود به یک منطقه جغرافیایی خاص نباشد، بلکه در چندین میدان در اطراف سرزمین‌های اشغالی فلسطین باشد و قادر است با موشک های پیشرفته و دقیق به این رژیم غاصب موقت حمله کند.
وی ادامه داد: دولت نتانیاهو مدعی آمادگی برای سناریوهای مختلف است، اما میدان نشان داده است که این رژیم شکننده است و نمی تواند از خود در مقابل نیروهای مقاومت و اتحاد آنها محافظت کند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 24 اردیبهشت 1402 - 14:21:52