هیثم الغزلان: اقدامات مقاومت ، صهیونیستها را به وحشت خواهد انداخت

جمعه 22 اردیبهشت 1402 - 12:13:0

دبیر روابط جنبش جهاد اسلامی فلسطین در لبنان تاکید کرد واکنش فلسطینی ها و پاسخ گروههای مقاومت به جنایات رژیم صهیونیستی و اقدامات و تجاوزات صهیونیستها آنها را غافلگیر خواهد کرد و به وحشت خواهد انداخت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دکتر هیثم الغزلان عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین و دبیر روابط این جنبش در لبنان در گفتگو با برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر گفت: امروز خون شهدا یا قطره ای از آن تنها با نابودی و بیرون راندن این رژیم صهیونیستی از سرزمین فلسطین برابری می کند و اینکه این پاسخ کافی نیست و دلهای مؤمنان را شفا نمی دهد. 
الغزلان افزود : اتاق عملیات مشترک پس از آنکه دشمن صهیونیستی را مسئول این حمله وحشیانه و آشکار دانست در بیانیه ای متعهد شد که به آن پاسخ دهد و دیدیم که حدود 350 موشک شلیک کرده که برخی از آنها تل آویو و تعدادی دیگر از شهرها و شهرک ها و مناطق اشغالی را هدف قرار داده است. وی افزود: این پاسخ به قطره های خونی که از کودکان، زنان و سالمندان و فرماندهان جهاد اسلامی و گردان های قدس ریخته می شود، نمی ارزد مگر اینکه این حملات ادامه پیدا کند و تشدید شود، مقاومت شگفتی ها و سلاح های بسیاری دارد که می تواند از استفاده کند. 
وی در پایان خاطرنشان کرد: ما تاکید می کنیم که هنوز خون شهدا خشک نشده و این پاسخ دل خانواده شهدا، گردانها و نیروهای جنبش جهاد اسلامی را التیام نداده است و این پاسخ بخشی از روند مستمر حذف رژیم صهیونیستی از سرزمین فلسطین است.


جمعه 22 اردیبهشت 1402 - 13:21:40