جنایت جدید رژیم صهیونیستی در نوار غزه 12 شهید برجا گذاشت+ فیلم

سه شنبه 19 اردیبهشت 1402 - 7:48:33

در یک رشته حملات هوایی همزمان ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه، 12 شهروند فلسطینی از جمله 3 تن از فرماندهان سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی و همسران و شماری از کودکانشان به شهادت رسیدند و دهها نفر نیز زخمی شدند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، وزارت بهداشت فلسطین در غزه آمار اولیه شهدا و مجروحان حملات سه شنبه شب رژیم صهیونیستی به غزه را 12 شهید و 20 زخمی اعلام و تاکید کرد امدادرسانان به تخلیه قربانیان از مناطقی که هدف حمله اشغالگران قرار گرفت ادامه می دهند.

منابع فلسطینی اعلام کردند هواپیماهای ارتش رژیم صهیونیستی دو آپارتمان را در شهر غزه و یک خانه را در رفح هدف قرار دادند. اشغالگران نیز از ترور 3 فرمانده نظامی سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی خبر دادند.

سرایا القدس نیز از شهادت جهاد شاکر الغنام دبیر شورای نظامی سرایا القدس، خلیل صلاح البهتینی عضو شورای نظامی و فرمانده منطقه شمالی در سرایا القدس، و طارق محمد عزالدین از فرماندهان نظامی سرایا القدس در کرانه باختری که پس از آزاد شدن در تبادل اسرا به غزه تبعید شده بود، خبر داد.

سرایا القدس در بیانیه ای اعلام کرد این سه فرمانده بامداد امروز در عملیات ترور بزدلانه به دست صهیونیست ها به شهادت رسیدند. در این بیانیه ضمن تسلیت شهادت این فرماندهان و همسران و شماری از فرزندانشان تاکید شده است خون شهدا بر عزم و اراده ما خواهد افزود و ما سنگر را ترک نخواهیم کرد و به مقاومت ادامه خواهیم داد. 


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 19 اردیبهشت 1402 - 7:48:28