جنبش جهاد اسلامی فلسطین : مقاومت توقف ندارد

چهار شنبه 13 اردیبهشت 1402 - 18:55:0
جنبش جهاد اسلامی فلسطین : مقاومت توقف ندارد

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که راه مقاومت تا آزادسازی قدس شریف از دست صهیونیست های غاصب ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  "طارق سلمی"، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در اظهاراتی با اشاره درگیری اخیر مقاومت با نظامیان صهیونیست تاکید کرد: یک مرحله از مراحل درگیری با اشغالگران به پایان رسید، اما مسیر مقاومت ادامه دارد و متوقف نخواهد شد.
وی افزود: به نیروهای مقاومت درود می فرستیم که در پاسخ به شهادت شیخ خضر عدنان توسط رژیم صهیونیستی اتحاد و همدلی را نشان دادند.
به دنبال شهادت روز گذشته (سه شنبه) شیخ "خضر عدنان" اسیر فلسطینی پس از ۸۶ روز اعتصاب غذا در زندان‌های رژیم صهیونیستی و حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه، رزمندگان مقاومت سرزمین های اشغالی را هدف آماج موشک های خود قرار دادند.
به دنبال این حملات، آژیر شلیک راکت در شهرک‌های صهیونیستی به صدا در آمد.
ارتش رژیم صهیونیستی سه شنبه شب از آغاز حمله هوایی این رژیم به نوار غزه خبر داد و به دنبال آن پهبادهای ارتش رژیم صهیونیستی نیز ۳ منطقه السفینه، البیدر و مناطق جنوبی محله زیتون در شهر غزه را هدف قرار دادند.
عصر روز سه شنبه نیز شهرک‌های صهیونیست نشین مجاور نوار غزه واقع در جنوب فلسطین اشغالی، هدف حملات راکتی گروه‌های مقاومت فلسطین قرار گرفت که در نتیجه آن، ۶ شهرک‌نشین زخمی شدند.
حملات راکتی عصر دیروز که در پی شهادت شیخ «خضر عدنان» در زندان‌های رژیم صهیونیستی انجام گرفته است، شهرک‌های صهیونیست‌نشیبن «سدیروت»، «نیر عام»، «ایرز»، «ایبیم» و «شعار هنیگیف» هدف قرار گرفته‌اند.
منابع خبری اکنون از آرامش نسبی و شکننده در نوار غزه و سرزمین های اشغالی خبر دادند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 13 اردیبهشت 1402 - 11:49:43